onsdag 27. august 2008

Høtt mæ motivasjonen no??

(Bilde he Imke teke, og æ på turen ned att frå Gaustatøppen, ette Norseman 8.august. I flott solnedgang!)


Det æ straks tri vikur sia Norseman, mæn træningi gjæng fremdeles noko tregt. Det æ liksom litt vrient å finne nokon stor motivasjon fe å ut å jogge roleg, sykle roleg å svømmingi æ jau mest lagt på hylla fram te veten!:-)


Nokon fine turar he det blitt. Å sø ein hard løpetur og ein hard sykkeltur, mæ ca ei vikes millomrom. Løpeturen va mæ Hårek i Øyfjells skogar, mæ SVÆRT høg puls. Sykkeløkta va ein del av Multisport i Mørgedal, der Imke fyst padla kajakk, å sø blei eg satt te sykle nesten 3 mil i kupert terreng - noko som au ænda mæ skyhøg puls. Imke sprang dei sænste km te mål.


Multisport konne vøre gruleg moro - mæn det finnes nesten grænsur fe høss mykje ein skø træne på. Kajakkpadling, sykling i terreng, ændå løping i terreng æ noko eg likar sø det æ igronn fint. Mæn eg ha sikkert tjent på å vøre tøffar på sykkelen, kanskje ein bli tøffar av å sykle i terreng. Eg sprang ved sida av sykkelen dei vrienaste områdi i terrenget i Mørgedal - det gjekk fortar enn å sykle (eg sprang i alle fall frå ein kar i skogen der...)


Jaja - eg ser i alle fall fram te å ha fult iviskøt og klar fe å kikke ram te dei nye utfordringane som væntar.

Ingen kommentarer: