torsdag 25. september 2008

I treningsmodus??

Ok, sø va kvile tii ivi.
Hårek he vøre storkjefta på kondisforumet,
og sagt at me skø tebakelegge 150km på 24 timarsen på Bislett.
Det æ jau noko eg gledar meg veldig te!

Eg he nøkk i beste fall sett på meg sjov som ein sykelist. Viss eg kan snakke om å ha prestert noko sø æ d i tilfelle på sykkelen. Ikkje dei støste og mest deltatte ritta, mæn telemarkskanalritet og odda - bø, he eg jau vonne, åssø heilt ok plassering klassevis på birken og på Lillehammer - Oslo.
uansett svømmar æ eg absolutt ikkje, og løpar - det æ eg hell ikkje. Det længste eg he spronge æ jau i Ironman samanheng - 42,2km. Å då kan eg nøkk neppe skryte på meg at eg sprang heile vegen då hell, sjav om det ikkje va langt onda når eg va i Sør-Afrika.
Uansett, no æ me påmeldte og eg skø fram te 6.desember bli ein springar....
Noko seie meg at eg treng litt meri enn 20km på beina i vaka då, og eg he alt starta!:-)
Et par vikur no he eg alt hatt morgotur og ordentleg kveldsøkt. Sjav om eg fe min del må lære meg å finne eit roleg tempo som æ maugleg å innstille seg på å halle i 24 timar æ det gøtt å tænke at eg he fått nokon kilometer i beina, anten dei æ raske hell trege!
sø når alt kjæm te alt - gledar eg meg veldig! Ei heilt ny erfaring, som mænge påstænd eg vi ha trøbbel mæ å klare! Det fe min del, syns vera ett gøtt utgangspunkt fe motivasjon og treningslyst!

Ingen kommentarer: