mandag 14. juni 2010

Hove tri, sørlandets vakreste eventyr

Å d va sø hyggleg på HOVE!!

Fyste olympiske distanse sia NM i Langesund i 2008.

1500m svøming i kaldt vatn mæ masse brennmanetar, d æ ingenting eg gledar meg t.
Litt vrient å finne rytmen, dei 115 te start virka som 2000, vatnet koka å d va bein, armar og manetar uansett hør ein svømte dei fyste 250meterane.
Mæn når eg ut på andre runden, av tri ligg likt mæ Fredrik Mandt, ja då bli eg sø glad.. Prøvar å halde fyge mæ han inn siste runden, mæn skjønnar ettekvørt høffer han ikkje he bære svømetid, enn meg. Fredrik æ ordentleg på bærtur i alle retningar, han fær lang svømmeetappe tesamen! :-)

Som vanleg æ eg ingen racer i T1, mæn ser eg ligg fyri Hårek ut, å legg glad og lukkleg i veg på 38 km sykkel.
Ændleg æ eg pigg og glad på sykkeln, ordentleg kos!! Låg puls og fin fart. Ha eg visst høss låg pulsen eigentleg va, ha eg kanskje gjeve på ændå litt, mæn syns d æ sø hyggleg å suse forbi folk, kunne smile å vinke te folk som heiar at eg gløymer litt å gje på det lille ekstra! :-)
Neste gong syklar eg 5min raskar og kjæm inn under timen!

T2 gjæng heldigvis litt raskar enn fyste skiftesone. Som vanleg litt spent på høss kne taklar løpinga etter sykling, mæn som vanleg gjæng d heilt fint. Pustar å pæsar fælt dæn fyste kilometeren, fyri eg finn rytmen. Mæn kjæm inn i eit hyggleg tempo. Ha eit lite håp om å få løpetida inn under 50 min, mæn bomma mæ ett min, å tenker nok etterpå at d burde eg ha klart fint å gjort noko mæ.

Mæn eg VANT dameklassa!!! På HOVE TRI, å æ super lykkleg fe d!!
Eg æ mæ andre ord i gang. He litt å justere te neste gong, æn d æ fint!
Åssø æ d jau fint å kunne kose seg igjænom ein sø fin dag som me fekk i Arendal! :-)

2 kommentarer:

Imiike sa...

Gratulerar med veldig bra konkurranse, Marie!
Du hev nok meir fart i beina enn du trur, både på sykling og på løp. Gleder meg til å høyre om neste gong der du er enda raskare enn det du trudde :o)

Unknown sa...

Gøy å heie når du smiler så bredt. Gratulere med seier på Hove, du spreke jente! Også så fin blogg :-)