torsdag 25. november 2010

Frisk og klar!

Viss det va nokon som trudde at eg ha kåme på ein super duper hemmleg kanon bra plan, fe å bli i form te å springe 24 timar... Om nokon trudde at eg dei siste 17 dagan he sprunge milpåmilpåmil... Dei tek feil...
Eg he bare prøva å blitt frisk fra halsbetennelse og virus i luftvegane!
Å eg he friskemeldt meg sjov... :-)
På måndagen, 22.nov bestemte eg meg fe at eg va frisk!
I staden fe å gørrtrene dei siste dagane fram mot Bislett24timars, sø he eg halde fram mæ forsiktig trening av "kjærnemusklar"...
He bruka ganske mange timar på balansebrett dei siste vikun...
Knebøy, tåhev, skrelle jordeple på ein fot på balansebrett, sjå nyhetane sittans på balansebrett, drikke kaffe mæ Sakarias på fanget, henge upp tøy... Ja ganske mykje balansebrett...

Sia eg ikkje he sø greie på detta, mæn bare æ sterk i trui på at det funkar - sø gjæng trui ut på at det hjelper å stabilisere utsatte hamstringmusklar, anklar og lår...(uten at det he slite på luftvegar!)
Eg he pakka mp3 spilaren mæ motiverande musikk som gjer at eg eigentleg skø konna halde meg på føtan i 36timar...
Baggen mæ joggesko, kompresjonsøkkar, buksur og trøyur, smågøtt, powershots, og potetgullbamsar og vørterøl æ ganske færig pakka.
Eg æ klar fe å springe 24 timar i strekk og eg gledar meg!! :-)

4 kommentarer:

Imiike sa...

Lykke til i morgo (og fram te overimorgo)!!
Dette blir kjempespennande, bra at du blei nokonlunde frisk nå. Eg gleder meg til å sende deg motiverande meldingar, og få litt oppdatering undervegs. Tenk så kult med eit løp der du faktisk hev tid te slikt!
Og såååå fint bilde av deg og Sakarias!
Kos deg på Bislett!

Torodd sa...

Kjempeflott bilde, ja! No er du sikkert godt i gang - lykke til med resten (men du ser vel ikkje dette før alt er over). De er modige som legg av garde på så tøff ein tur, altså!

Alfred Johnsen sa...

Gratla med vel gjennomført 24 timers - jeg venter enda på RR

Alfred

Marie Veslestaul sa...

Å sø kom det ændleg ein RR!! :-)