søndag 1. mai 2011

Fysj og fysj

Sø gruleg fort tii gjæng, åssø eg som va sø veldig i siget... Hadde ein strålande god plan om trening og intervallar og terskeltrening og eg veit ikkje høtt som ikkje va planlagt - åssø he bare tii forsvunne heilt...



Påska gjekk bra dæn altsø - eg fekk trena gøtt. Sjav mæ ein utskeielseskvell fekk eg notert 5 timar trening dagen etterpå (3timar mæ bæremeis og tøpptur og 2 timar på trimsykkelen etter leggetid!! :-) Nokon gode harde økter... Terskeldrag på sykkel og anten intervall hell terskel på løping. To langturar på beina fekk eg ændleg tid te au! (Ca 2 timars løpeturar) Antal timar æ ikkje summert - mæn følelsen æ god! :-)

Mæn sø måndagen fe snart ei vike sia - slo magen seg vrang, og ikkje nok mæ det sø måtte eg på leirskule mæ mine fantastiske 7.klasse elevevar frå Lårdal! Heile 5 dagar UTEN (nesten - kjæm an på høss ein definerar trening sjavsagt...) trening! Det føles litt tungt - i noko som fe meg, va ei fantastisk uppladning! Eg he hatt det langt værre - helsemessig, sø det æ då ikkje farleg på nokon måte. Bare psykisk stressans å ikkje få fygd dæn fantastiske treningsplanen... Litt slik fysj og fysj - mæn bare litt! :-)

Straks klar uansett om det æ sø hell sø - bare fordi eg GLEDAR meg sø VANVITTIG, te sol (forhåpentlegvis) varme, andre lidenskapleg interreserte triathletar og få kåme igang mæ ein konkurranse! :-)

Motiverar meg på trimsykkeln mæ småglimt frå Norseman 2008 - då soli skein og triathlonlivet va hærleg! Ein fin liten video!

http://www.youtube.com/watch?v=MXOM0XI7tGI

(Eg æ dama mæ start nr 28! :-)

Treng å få lada upp att litt - i gjår gjekk eg "tom" på trimsykkeln ete 40min. Då va "batteriet" flatt - pulsen slo seg heilt løpsk og beina va gele... Prøvar ein ny 40minuttars tur idag + litt ekstra mæ søvn, sø ser eg høss det gjæng imorgo!:-)

4 kommentarer:

Silja sa...

Hørtes kjipt ut med magetrøbbel; lykke til, du kommer nok raskt tilbake i full trening igjen skal du se :-) og det er jo lenge til Norseman ;-)

Marie Veslestaul sa...

Magetrøbbel æ litt slitsomt - mæn det kjæm te gange bra!! Norseman bekymarar meg IKKJE - dæn stænd ikkje på palnen fyri neste år...(mæn motiverans mæ eit hovedmål - 2012 - DÅ skø eg ver pigg då...;-) Meir spent på Mallorca og halv IM der 14.mai 2011!! :-)

Cathrine Claussen Mediaas sa...

Lykke til på Mallorca!
Den videoen fra Norseman 2008 har jeg sett ufattelig mange ganger! Jeg blir aldri lei for den er så fin! Kanskje vi sees i Eidfjord i 2012 om jeg tør.. Skal være support i år og jeg finner kanskje ut da om jeg vil eller ikke. Jeg må uansett bli litt mer glad i å sykle bakker først.

Marie Veslestaul sa...

Litt lykkeønskingar te Mallorca kan alltid trengast!!
Åssø æ eg enig i at videoen frå Norseman 2008 æ fin! Sø hyggleg og motiverans å sjå tebake på ubeskrivleg gode augeblikk!:-)
Eg håpar me sjåas i Eidfjor 2012! Du TØR og du KLARER Cathrine!!