mandag 18. april 2011

Sykkelglede!

Der finnes mange måtar å nyte ein vårdag på... Rake plenen, pusle mæ blomar, sita i soli å høyre på musikk, søva i hengekøya, sita på kafe å drikke kaffe, båtpussing mæ sjøen...
Hell ein kan ut å sykle! :-) Det æ ikkje jamleg eg he kåme heim ette 1000 høgdemeter, 6mil på terreng-sykkeln mæ skille på armar og føtar og snittpuls på 145 - og vøre sø begeistra!! :-) Tok ein gamal variant. La pulskløkka bak i sekken - og skulle bare sykle ette speedometeret...

Hell - uansett høss bakkane såg ut - sø skulle ikkje farten under 12km/t... Å sykle frå Seljor og uppigjænom Åmotsdal æ ikkje lettaste val av veg - å mæ vinden i fjæset, måtte eg jamleg tenke "the wind is your friend"... :-) Mæn eg gliste breiare og breiar og kosa meg sø veldig!! Tænk å kunna sykle i stuttbukse og t-skjurte i april i ØVRE TELEMARK.... :-) Fantastisk! Åssø må eg SKRYTE veldig av dagens bilistar - det va ein fryd å ver syklist - sjav mæ påsketrafikk upp te fjøllheimen!:-)
Sykle mæ "gyngehest" - gjer jau at det ikkje æ sø lett å halde farten ivi 12km/t - mæn detta va eg gruleg god på fe nokon år tebake - sø viss eg hell fram mæ det - samtidig som eg øvar å halde trøkke uppe når det flatar ut - sø bli det bra! :-)


Kvitveis, blåveis, hestehov og gulbøste blomstra vilt - bekkane brusa - fuglane sang - eg kunne sjå snoen smelte - åssø gadd eg ikkje støppe ei einaste vænde fe å ta bilde - bare fordi eg va sø gruleg gøtt i "siget"...!

Måtte været (og formen) bare vare og vare og vare!!! :-)



Å når eg kom heim att ha eg selskap av rådyr... Vanlegvis 5-6stykk som hell ripsbuskane nyklipte... Dei bryr seg ikkje sø veldig om eg sit på verandaen og tek ein kaffekøpp!:-)

4 kommentarer:

Kristin Hestmann sa...

Tommel opp! Ønsker deg strålande treningsvèr vidare i vår:) Eg håpar å skifte dekk på sykkelen og ut i morgo! :)

Marie Veslestaul sa...

Det æ værkleg ti fe sykkel no!:-) He du litt fri te nyte ein raud dag ute Kristin? :-)

Alfred Johnsen sa...

Nydelig!

Marie Veslestaul sa...

Rett og slett FRYD og GLEDE!!! :-)