lørdag 2. april 2011

Rauland powerclimb


Skirenn på Rauland- det æ ikkje sø uvanleg, hell burde i alle fall ikkje vøre det. Eit bakkeløp æ genialt - mange bakkar å velge mellom. Å når stjernur som Therese Johaug, Kristin Størmer Steira og Marthe Kristoffersen dukkar upp, sø burde jau det trekke følk i fleng!


Mæn Fredrik va nok mæ på å dra ændå nokon ekstra følk te Rauland... http://www.visitrauland.com/Kontakt-oss/Artikler/Skal-spise-skiskoa-sine-om-han-taper-mot-Therese-Johaug Ikkje ukjende veddemålet - om skisko-eting. Å eg kan innrømme, det va ein faktor som gjor at det va lett fe meg, å bestemme meg fe: Eg vi bli mæ!!!



Å klatre ein bakke på 1,3km - finnes ikkje avskrekkande i det heile. Bakken æ bratt, eg klarar ikkje skøyte heile vegen, pulsen bli høg. Mæn du kan sjav velge tempo, å alle klarar å gå 1,3km på ski. Det tek bare litt længre tid - når du ikkje æ elite-utøvar! Alle mæ ski burde gjænge eit gratis bakkeløp!!! (Håpar det bli ny omgang neste år!!)

Eg hadde eit mål om å kåma under 15min. Å syns sjov, at eg då va snill mæ meg sjov. Fyste skirenn på ca 4 år...!! :-)



Sakarias, Imke og papa underheldt seg mæ snoførming - mæ våt, tung og trå sno - mæns dei venta på at me som si prøve å springe upp bakken - skulle gjer kån klare og seta i gang. Å eg kan løva at snoen me gjekk på - va minst like våt, trå og sleip å springe på ski i. Det kom ca 15cm sno fredag morgon. Åssø milna det og blei 8 plussgrader seinare ijår. Idag kom soli gjænom skylaget, litt vind og ca +8 grader. Det æ IKKJE favorittføre fe min del!!

Sjov va eg litt smånervøs - fordi det va sø længe sia skirenn (og all form fe kort konkurranse i det heile!!!). Mæn plassering og alt slikt brydde meg midt onder hælen! Ette å ha småsprunge bakken litt upp og ned nokon gongur (te litt ivi halvvegs) sø tenkte eg detta bli bra! Jobbe mæ teknikk og halde fin flyt - sø gjæng det fint å skøyte 80% av bakken. Jaja - det va ein fin tanke! :-) Når starten gjekk, og alle skaut av garde i "vilt tempo" - va det VANVITTIG vrient å ikkje bli stressa. Eg stressa noko sø gruleg - heilt håplaust å finne eigen rytme, fart og veg - gjera det eg he trent på gjekk ikkje... Prøva å tenke "stol på deg sjav - stol på eigen fart og teknikk", mæn eg va sø facinert ivi frekvensen te han som gjekk fyri meg, at eg glømte meg sjov heilt. Det kan IKKJE ha sett veldig bra ut - der eg halsa uppivi bakken altfelagnt framivi hængans og minimal kraft i fotarbeidet... :-) Når det bjønda å bli BRATT sø sprakk feltet litt upp og der blei meir plass te meg! :-) Då va det au lettar å plukke seg ut nokon som va fristans å ta att!


Vinnaren - kunne kose seg mæ ein ny bil eit heilt år - det blei IKKJE Fredrik! :-) Mæn gjett om EG blei motivert - når eg litt ivi halvvegs ser ryggen te start nr 1 - næmmleg Fredrik! :-) Eg syns det gjekk litt fe fort å ta han att - sø han gjekk nøk på ein solid stjernesmell! Mæn Ette å ha halsa meg febi Fredrik, sø va det au slutt på å hugse å tenke teknikk og jobbing (om eg hadde eit lite gøtt parti på ca 200m). Eg kava fiskebein resten av bakkane (300meter). Det føltes IKKJE bra å streve slik. Sø eg ha sø veldig lyst te å få eit forsøk te!



Ok, litt tungt va det då, å karre seg upp dænna bakken. Åssø va eg litt småskuffa ivi mine ca 13min og 48 sekund - det burde vøre under 13 - slik bakken va! :-) (etterpå tenkte eg at det si ha vøre best av tri rundar. Ein runde æ litt stussleg, treng MINST to...)


Heiagjængen min gjor ein fantastisk innsats! Det æ veldig hyggleg å bli tekjen imot i mål!


Æ ikkje sikker på Fredrik va kongefenøgd mæ løpet sitt, det såg ikkje heilt slik ut ette målgang - Mæn det æ klart, at skiskosuppe ikkje æ sø gruleg fristans.



Ein strålande Fin dag blei detta - eg ser fra te neste gong, då skø eg, fokusere litt meir på eigen teknikk, eg kan absolutt bære enn detta! :-) Påminnelse; sø moro det va å ha startnummer på, og ski på føtan att!


Og sjavsagt, det va EKSTRA stas å SLÅ Fredrik!!:-)



3 kommentarer:

Silja sa...

FANTASTISK bra og moro; det må ha vært en kjempemorsom opplevelse!! ;-) Stilig!!! ;-)

Marie Veslestaul sa...

Det VA artig! Stille i startfelt saman mæ VM - mesterar på ski... Kanksje einaste vænda!:-) STORT og GRULEG MORO!!:-)

Imiike sa...

Ja Marie, du gjeng nok inn i historia som "jenta som slå han som skulle slå Therese Johaug".
Kult!
Det var ein kjempefin dag, godt at du deltok, for eg hadde kanskje ikkje gjenge opp bakken på beina frivillig ellers. Den var bratt, den!