mandag 28. mars 2011

Gassepå gassepå :-)

Ikkje ividrive æ eit gøtt råd. Når eg trenar ti timar i vika sø føles det ikkje ividrive, mæn eg gjer jau ein god del ana ved sida av treningi - som sikkert æ mæ på å bygge upp uthaldenheten og som tek litt av iviskot og energi!
Sø når eg vakna idag - og leggan/føtan fremdeles ha mest lyst te å ligge strak ut - litt slik halvmarathon sliten blei eg fyst gruleg glad, det kjennes på kroppen at eg he trent - sø tenkte eg nok at min to timars kveldsykling - skulle reduserat te ein god times kveldstur på skaren i staden!:-) Slik blei det - ændleg lang ljos kvell - te å springe ute på! (Eg si ynske me ha sommartid heile året!)


Ein hell ana gong - skø eg bli god te løpe...:-)



Eg he bjønda å fænje ordentleg sansen fe løping... Det he eg ikkje hatt før - ikkje slik at eg gleda meg te ta fatt på ei kvør løpeøkt... Kankje eg he blive litt bære på springing? No he eg vøre igjænom tri vikur mæ ganske hard trening - mykje sone 3 og 4 (og nokon upp i sone 5). Noterte treningstimar he blitt ca 9 - 10 timar pr. vike. Eg he hatt 2 - 3 vekseløktir i vika - der eg he sykla millom ein og to timar og sprunge millom 45 min og 80min! Te kortare øktine he vøre - te meir intense he dei vøre på fart og puls.




Ijår "kjørde" eg ny variant... Sykla ein time og sprang 45min.(Det æ ganske vanleg) Mæn både på sykling og på løp la eg inn eit minutts fartsdrag kvørt fjerde minutt! På trimsykkelen æ det litt vrient - mæn eg tråkkar på som best eg kunne - på mølle va det superenkelt -og veldig moro! :-) Ijår la eg løpefarten på 12km/t og kvørt fjerde minutt la eg inn eit minutt på 16-17km/t (noko som æ VELDIG fort fe meg...:-) eg fekk jau mykje høgar gjennomsnittspuls på dænna økti - enn det eg ha på mi sænste intervall økt. Sjav om makspulsen va nesten 10 slag lågare... Eg bare DIGGA slik økt!! Fart heile vegen, litt fe fort heile tii te å slappe av, samtidig som det fyste minuttet ette fartsdarg føltes komfortabelt roleg! Det blei ei veldig øvelse på å springe avslappa - sjav om farten blei langt høgar enn det eg vanlegvis trener på. Åssø blei det ein øvelse i å springe avslappa sjav når eg bjønda å bli litt sliten !


Sø fær me sjå - om eg på sikt bli raskare, mæn sø længe eg he det sø fint mæ trening - då fær det bare bli som det bli!!



Sia eg he hatt tri vikur mæ mykje "lapskaus-puls" - sø æ planen no å ta 5 dagar i sone ein/to - sø mykje eg rekk og orkar - både sykkel og jogging. Lade upp iviskot og restituere gøtt! (He sø travle og lange dagar på jobb nokon dagar - gjæng litt på vekta laus om eg skø presse inn tid te hardtrening samtidig - eg rekk aller eta meg upp att frå økt -te økt imellom jobbinga...)

Fredag he eg planlagt ein test på 10kilometer løping! Då regnar eg mæ beina æ ganske kvikke og pigge og eg ser fram te presse på ordentleg, kankje eg æ klar te seta ny pers? Det ha vøre moro! :-)

5 kommentarer:

Silja sa...

Du er SPREK ;-)))) Ramler helt av når du begynner å snakke om 16-17km/t.....jeg tror ikke mine kropp er i stand til å komme opp i slik fart engang jeg ;-) Godt det finnes andre (som bla. deg!) som kan ta seg av denne hurtigspringinga ;-) Håper du får en fin uke så du får ladet ordentlig opp til 10km test (og kanskje også pers!). Silja

Marie Veslestaul sa...

Haha - Silja - eg va veldig aleine når eg satte igang mæ fart altsø - fe det såg nok IKKJE leikande lett ut...:-D Mæn d æ jau artig - åssø æ det fint mæ variasjon i forhold te 4min x X-antal repetisjonar!! Åssø tippar eg du klarar meir enn du trur - He du prøva nokon gong??:-) DU inspirerar meg - kanskje detta inspirerar deg te prøve??:-)

Torodd sa...

Dette ser veldig bra ut. Løping er alle kondisjonsidrettars mor - det vil du ha nytte av same kva du elles skal drive med av idrett. Kombinasjon av sykling/løping er spesielt lurt med tanke på triatlon. Tøft!
Eigentleg litt rart at du fyrst no begynner å få sansen for løping, etter å ha fullført 10 ironmen (og dermed altså 10 heile maraton)!

Torodd sa...

Gjengen min driv forresten med løping kvar tysdag heile året. I vinter har vi gjort ein vri med å springe på stigar i terrenget. 55 år gamle Annie (kollega av meg på skulen) er med i den gjengen, snart sprekast av oss alle! Så vart ho også nr. 2 i klassa i Birken no. Ho fullførte også Norseman med glans - og kom i mål på Gaustatoppen sist sommar. Ho blir med til Trollveggen tri, der ho og eg har vore med begge gongene før.
Eg er priviligert som har slike vener, altså!!

Marie Veslestaul sa...

Torodd - eg SER VELDIG FRAM te neste gong kåns (og Annie`s) veg kryssast!! At unge folk æ spreke æ ein ting - mæn at folk som he litt fleire år i beina og kroppen - fremdeles held på, fullfører Norseman/ironman/birken/vasaloppet/axtri osv osv - æ inponerande og inspirerande!!!
Marathonane mine he vøre eit sorgens kapittel... Norseman he passa meg perfekt - fe eg diggar "skigang" i bratte bakkar... Mæn i år snur tendensen - det æ eg heilt sikker på - flat marathon i triathlon-samanheng kjæm te bli heilt supert...;-D