mandag 7. mars 2011

VM-inspirert! :-)

Ein kjæm ikkje febi at sol, krittkvite "viddur", påskemildt vær og VM på ski inspirerar te trening òg kos! Dagane æ læng og det æ tid te begge delar!!

Det va ikkje planlagt, mæn dænna vika lignar nok litt på VM-programet ser eg no i ettertid.. He vøre igjænom ein "sprint", på tysdagen, 5x1,3km. Løpeintervall, på ca 6min drag og 2 min roleg pause fe å få pulsen gøtt ned... :-) Einaste økti eg bruka pulskløkke på. Pulsen va litt "seig" - gtippar kroppen fremdeles bar litt preg av hægis omgansgsjuke... Mæn eg hadde bare sø veldig lyst te springe litt fort! Snittpulsen på draga låg mellom 183 - 189. Pulsen kom ned, mellom 138 - 144 i pausa.

Torsdagen sprang eg 10km, starta på maratonfart(10,5km/t), gjekk ette 20 min upp te halvmaratonfart(ca12km/t) og avslutta dei sænste 15min på noko som fe meg he vøre litt raskare enn 10km fart (14km/t)... Artigt!

Fredagen va det klart fe 3mil, på ski!! Fantastisk tur, mæ naturlege bakkeintervallar. Sjavsagt i fri teknikk stil! (eg he ikkje sansen fe klassisk...) Fe lokalt kjende - eg va upp te Gjeslemoskaret, og sjavsagt skryt av løypenette te Øyfjell må te... Dei løypun he vøre makalause - eg va sikkert fystemann i løypun på fredag - nyrilla skøytetrase - mæ eit klassisk spor - trikkeskinner, i eine sida! FANTASTIKS. Eg bruka sjavsagt noko læng tid på mi tri mil, mæn syns det æ heilt greit - passa fint i træningsdagbokji mæ 2t og 10 min.

Laurdag va det bare roleg tur på føtan - uppladning te sundagens 5 mil! :-) Det høyres jau fint ut - mæn mi 5 mil va nok ikkje fult sø spanande som Petter sin... (Sykling og springing!)

Finværet måtte nytast fyst. Grilling i bakken, rattkjokkekøyring og snomøking - ein super dag ute i soli mæ Imke og Sakarias. Ette leggetid fe Sakarias va det tid fe sykling og springing. Eg æ litt usikker på høssen dæn gamle trimsykkelen min tel kilometer. Mæn slik ca sø sykla eg 4 mil på 1t og 15min, og sø va det klart fe 1mil løping ca 50min... (Inklusive skifte, bruka eg sama tid som Petter bruka på sin 5mil...2t8min :-)

Dænna vika fekk eg ca 7,5 timar i treningsdagbokji - og æ gøtt fenøgd! Dagane va ganske aktive utenom treninga... Eg måtte koma meg litt ette hægas omgangsjuke, mæn føler meg ellers frisk og minialt plaga mæ sår hals og tett bringe! Ændleg litt flyt! :-)

4 kommentarer:

Imiike sa...

Ja det er utruleg godt når det gjeng rette vegen med årstid, sol, trening og treningsispirasjon!
Du nevnde ikkje dei mange gongene du gjekk opp og ned den lange bakken i djup snø med Sakarias sittande bak i rattkjelke som du drog med deg? ;)
Skjulte bakkeintervall, kallar eg det :D
Det var ein herleg tur på søndag :)

Silja sa...

Jeg ble nesten litt svett av å lese programmet ditt :-) Utrolig bra og mange kvalitetsøkter! Nå får du bare holde deg frisk så skal du se at knall-formen kommer når den skal ;-)

Alfred Johnsen sa...

Flott å kunne utnytte den den lokale naturen og værforholdene slik som du gjør - våren er en fin tid.
Hva er poenget med "treningsstudio"?

Marie Veslestaul sa...

Våren æ fantastisk!:-) Sakarias bjøndar å bli innkjørt slik "baselusk" messig i barnehagen - noko som gjer at eg au, he min friskaste vår på tri år! Det føles gøtt!! :-)
Der ligg te rette fe mykje "naturleg" styrketrening - ute, det æ ein strålande måte å (snik)trene på!:-)