lørdag 19. mars 2011

Solstrålande form

Ja, fe eg ligg ikkje bare på sofaen, drikk te og ser dårlege filmar på dvd-fjernsynet mitt - sjav om eg ikkje noterar ned trenings-dagane i bloggen!!:-) Ikkje det, eg ser på tv au - innimellom, supert mæ svært enkelt og lite flat-fjernsyn - perfekt te flytte rundt ettesom eg treng underholdning. F.eks - å sita på trimsykkel ein sein kvell, to timar å bare tråkke - d æ ikkje sø himla spanande. Då æ det bare å ta tv`en under armen ut i gnagen. Åssø ta det mæ seg inn att i tv-kroken - fe avslappning ettepå, sjavsagt!:-) Ja, fe eg flyttar tv`en ut av stoga - ikkje sykkelen inn i stoga!

No æ eg inne i tredje vika - mæ gode kvalitetsøkter, intervallar og jevnt trøkk på både sykkel og løp. Åssø eg eg fått meg ei svømmeøkt!!! Hipphipphurra!! :-) Det va på tide. Fyste svømmeøkt, sia desember. Å eg drog igang mæ 1500meter på tid - bare slik fe å sjå høss detta låg an. Slett ikkje verst altsø - bruka 31.30 å det æ ikkje mykje værr sia i fjor - å sjavsagt ikkje noko bære hell! (Trur jamt det bli sø mykje bære ute, f å svømme inne æ litt trøttans - eg mistar veldig fort fokus. Ute kan eg velge vatn, og eg kan bruke våtdrakt og eg slepp alle vendingane!)

("Lyst" te å svømme, "bære" å svømme ute??? Det æ å ividrive litt, ikkje alle stad det æ like artig å svømme ute!!! :-)

Ette 1500meter, teknikktrente eg... (viss det æ det det heilter... :-) Artigt - eg svømte like fort mæ bare venstre arm - som eg klara når eg si bruke begge... (No æ det snakk om 25meterar altsø - ikkje noko langdrag!!) Altsø - eg tok crawl tak, mæ bare venstre arm - resten av kroppen skulle ligge sø fint og flatt i vatnet som maugleg - måtte jau ta nokon rundar, mæn mæ litt øvelse slo eg tida eg hadde på fyste 25m drag mæ begge armane!! Litt artig fe meg... Å, eg kom te tenke, at som alle andre år - eg æ IKKJE viar skummelt rask på svøming!!:-)



Målsetting fær hell bli - å kunne bite litt meir frå meg på løpedelen - i forhold te tilegare år! (å klare å halde trøkket uppe på syklinga - slik som eg he klara ganske gøtt tilegar!) Å trene på det eg skø bli god te - altsø løping og sykling - ligg eg mange timar framfor fjoråret. Dæn stakkars gamle trimsykkelen (som he blitt litt triathlon-justert) he rulla 750km - sia februar! Eg skjønnar at det i stor samanheng ikkje æ sø mykje - mæn det æ nesten tridobla i forhold te personleg skala! Gledar meg te sjå om det he hjelpt noko -når mai kjæm, og Mallorca 70.3 æ i gang! :-)




Sia eg alikavæl æ sø pigg om dagen, sø va det like greit å melde seg på ein konkurranse te... Bergen triathlon - eg gledar meg!!

5 kommentarer:

Cathrine Claussen Mediaas sa...

Du er en av mine store inspirasjonskilder Marie! Takk :)

Marie Veslestaul sa...

Cathrine: Fe ein fantastisk kommentar!! :-) Tusen TAKK!!:-)

Alfred Johnsen sa...

Kjekt å se at du er i god gang, og holder deg frisk.

Kom over en artikkel om rask løping (er vel ikke så mye mer enn det jeg har kommentert, men et par ekstra tips): http://www.active.com/triathlon/Articles/A-Faster-Run-Split-Is-Only-3-Steps-Away.htm?cmp=306&memberid=52142743&lyrisid=21600995

Marie Veslestaul sa...

Det æ VELDIG artig å kjenne at eg ændleg æ frisk! (i ivi eit og eit halvt år he eg stort seett bare hangla - ikkje kunna trent hardt... Måtta hatt mange treningsfrie dagar i vika!) Å no kan eg trene kvør dag - og he hatt innte tri harde økter og ændå hell eg meg frisk. SUPER ARTIGT! Eg kjæm ikkje te bli nokon rakett i år hell - mæn håpar jau eg vi kunna forbedre meg frå tilegare år!!:-) Å tusen takk fe løpe-tips!!

Torodd sa...

Du får passe deg så du ikkje blir altfor ivrig, da! Eg snakkar av eiga erfaring...