mandag 18. april 2011

Utfordringa. 8 ting du kanskje ikkje visste...?

Å skulla fortelje 8 ting som du ikkje visste - æ utfordrans...! Æ jau litt usikker - på høss mykje som æ sat før - og høss mykje som eigentleg kan ver av nokon som helst verdi å fortelje... Mæn som Silja http://siljaifarta.blogspot.som/ seie i bloggen sin - sø fær jau eg gleden av å utfordre andre!:-) Åssø æ det jau valfritt å lese!!! :-)

Eg startar mæ å utfordre - sia fakta ligg klare under: http://triimke.blogspot.com/ Jænta som fullførte sin fyste Ironman i Tyskland i fjor! Å Som to dagar etterpå melte seg på ny ironman te august i år. Unik (trenings)VENN!! http://lybeckmedia.com/ Torodd, ikkje yngst i løypa, mæn seig som rakkar`n - og som inspirerar og motiverar. http://alfredjohnsen.blogspot.com/ Ein av dei idrettslitteratur-kildene eg faktisk brukar te inspirasjon OG fakta! Syns Alfred æ makalaus te ta seg tid te gje råd, det æ inspirerande og lystbetont!! :-) http://tommymultisport.vgb.no/ Tommy Aslaksen, som he underhalde meg på Norseman - og som driv mæ all slags form fe aktivitet. Enkelt og greit, ein svært aktiv - multisportar.. http://www.gerhardsletten.no/ Ein mann - mæ utruleg mange jern i ilden! Han bakar blandt anna surdeigsbrød, driv mæ triathlon og dataprogramering... Ein artig kombinasjon av syslar og ein veldig hyggleg mann!!:-)
Å sø 8 punkt som du kanskje ikkje visste...


  • Eg he aller springe rein marathon. Længste løpedistanse fyri min fyste triathlon, som va Norseman i 2005, va ca 16km. Eg va aller i tvil om eg si klare marathon etappa - meir usikker på om eg kom te overleve svømmmingi... (Fe eg ha nok ikkje sø mykje meir enn 6km svømming sumaren 2005. Fyri detta ha eg nok ikkje svømt sia obligatorisk svømming på skulen... Mæn eg va GOD te sykle! :-)

  • Null innsikt på lengde sammenligna mæ form. Detta syner seg best om våren og eg legg i veg på langtur på sykkel. Skjer kun ein gong pr vår (utenom i år då eg bytte taktikk...) Eg legg iveg på langtur - ofte planlagt 15-17mil, i vind - sludd og regn. Startar altfe hardt - ringer te papa ette 10mil og treng skyss heim att (då æ nistepakka tom og eg kjæm te få neglespretten på alle fingar og tæar... :-) Distanse bekymrar meg ikkje - bare spørsmål om nok mat - liksom...!

  • Les MINIMALT mæ idrettslitteratur. Æ nøyen på høtt eg les - det skø kun inspirere!! :-)Livrædd fe å innsjå at eg trenar altfe lite og mykje feil i forhol te det eg hell på mæ. Folk æ heldigvis ulike, slik at me treng ulik form fe trening og motivasjon. Sjavsagt æ eg inneforstått mæ at VM på Hawaii ligg litt i det fjerne sø længe eg hell på som eg gjer - mæn på ei ana side, detta æ sø mykje eg kan legge i trening og samtidig ver mamma, arbeidstakar og venn mæ litt fritid. Kan svært lite om terskel, skjønnar ingenting av watt, he ikkje noko særleg forholdt te trening i ulike sonur. Sø længe eg he klokketru på det eg hell på mæ - og STORTRIVS - (treningi æ jau ein del av personen Marie -bevegelse gjer meg GLAD) kjæm eg te halde på! :-)

  • Min aller fyste halvmarathon sprang eg på onder to timar - 6mnd gravid. Detta æ kanskje ikkje sø nytt... Mæn æ ein av dei tingi som he gjort mest inntrykk på meg... Kroppen æ ein UNIK maskin. Eg sjov hadde akkuratt fått greie på at eg va gravid - og trudde eg va ca 3mnd gravid. Ikkje trøbbel mæ å springe ein halv marathon når eg va i sø god form. Trene gjor eg jau uansett kvør dag. Når eg då regna tebake hadde jau dæn stakkar gutten inni magen fått kjørt seg på mange konkurransar - og eg følt meg litt sliten. Mæn då va eg ændå meri fokusert på å eta rett og trene rett. Eg he nok aller vøre nøyare på mat og bevegelse - enn når eg va gravid - uten å vita att eg va gravid! Æ nok av dei heldige, der kroppen fungerte fantastisk og slapp unda all slags trøbbel. (Kanskje det he ein logisk forklarng...? :-)

  • Ein av mange som he hatt eit forstyrra forhold te mat. Værste perioden va nok frå 7.klasse og utivi vidaregåande. Trur kanskje magetrøbla som slær ut i tide og utide - kan ver konsekvensar etter tøff behandling mæ kroppen desse åri? Va nok ganske tøff mæ kroppen på det værste. Eg æ stadig fasinert ivi høss mykje ein kan utseta kroppen sin fe, og alikavæl koma gøtt ut av det!

  • He ei svært iviviktig mor, hell rettare ho va SVÆRT iviviktig, mæn he dei tri sænste åri kjæmpa fe å halvere seg - noko eg he bruka som orsaking - te å skaffe min eigen løpemølle i fjor haust... Poenget va at ho si bruke dæn - te trening på veldig kalde dagar og på glatt føre! Det æ jau litt "svært" å ha ei mølle standans i kjellaren. Bare eliten som burde ha det. Mæn friheten min - te trene sjav om eg æ "aleine mamma" - he blitt svært forenkla! Fram te eg fekk mølla - va eg full av idear, og kom meg då jamt ut, på ein hell ana måte. Mæn kvaliteten på øktine no, æ langt bære!:-) (Eg fekk att sø mykje på skatten - sø i staden fe å koste på meg litt stæsj te bilen - blei det nye felgsett te sykkelen og ei løpemølle... Hatt ENORM glede av mølla i vet, fær håpe hjulsette bli artig te sommaren! :-)

  • Som 12 åring hadde eg ein 9mils-skitur. Ein påskeeftan mæ strålande sol, skareføre og toppturar i siktet. Trava rundt i heiane stort sett aleine, mæ sekk på ryggen. :-) (Hadde kraftig solforbrendte øyro ved dags-slutt! Å litt sliten dagen ettepå...) Fram te trøbbel mæ mat og eting - va eg god på ski og bruka ei kvør anledning te springe alle stad på ski... He tekje fram att ski og ser fram te neste gong eg gidder å trave 9mil på ein dag mæ sekk på ryggen og påskesol i fjæset!

  • Æ høgderædd... Altsø - eg må klamre meg fart te stige - og he trøbbel mæ å få gjort noko sø fornuftig som å beise. Æ UAKTUELT å høppe - sjav frå 1.meteren i basseng... (Eg klatrar ut kyllingutgange på bilferga dei gongun det he vøre eit alternativ på Norseman). Syns d æ fatastisk å sykle uppivi, mæn skjønnar jau at det inneber at eg au må sykle nevi seinar... Æ det maugleg ligg eg då i inner-sida - fe å unngå å sjå utivi (Når det kjæm te hårnålsvingar/vegar mæ skjering der det æ bratt utivi). Fekk tesnakk fe detta eit par gongur både på Lanzarote og Nice når det kom te å ligge i feil fil... Eg jobbar -særleg mæ dæn biten som kjæm te sykling - fe eg tapar jau sø gruleg mykje på det. Mæn syns på ein måte det æ litt fornuftig å ha eit konkret "svakt" punkt...

2 kommentarer:

Marie Veslestaul sa...

PC`en min liver heilt fullstendig sitt eige liv om dagen. Dæn he redigert fritt og kutta ut eit par bloggar - som eg he utfordra. Bilda he dæn sjavsagt au redigert burt. Mæn sia eg ikkje æ sø gruleg glad i pc - kjæm dei siste utfordringane straks i kommentarfeltet. OG blida uteblir!!! :-)

Silja sa...

Hillarious :-) fantastisk bra blanding av naivitet og optimisme...innntil negelsprett og tom nistepakke forteller deg sannheta, hardt og brutalt; fantastisk bra altså :-) Og digger treningsfilosofien din; stick to it!! Og å hoppe fra ei ferge er jo i grunn mer enn galskap nok spør du meg; så i mine øyne er du mer enn tøff når du sniker deg ut kyllingdøra sammen med Tim og legger i vei ;-)