lørdag 9. april 2011

Sportslaurdag




Ja, hell marathon-laurdag? :-) Uansett høss eg vrir på det - va det ein aktiv dag! Eg såg Kristin Lie skulle ha sportslaurdag - det såg sø artig ut, eg ville au! (Ja - på min måte då...) Sportslaurdag, det tullar eg ikkje mæ...


Upp kl 05.00 - fjos i 2,5 timar - ut på tur mæ bikkja kl 12 - klar på sykkelen kl 13.00 Sykla te Åmot, neste stopp va bassenget. På veg te Åmot blei eg litt bekymra, fe det va ikkje store farten eg klara trøkke på, mæn lova meg sjov at bekyringa fekk hell bli gjeldande - viss det va like ille frå Åmot te Høydalsmo - som venta ette svømminga! 13.40 hoppa eg uti bassenget. Teknikktrente ca 45 min. Eg øvar veldig på å få venstre armen litt meir mæ i crawlinga - å det løsnar! 400m bare på venstrearmen idag. Åssø ca 400m mæ beinspark + litt rein farttrening på crawlinga innimellom! Gøtt å føle at eg fær tak i vatne att! :-) Nesten sø eg gledar meg te neste svømmeøkt...:-) Ute på sykkelen att kl 14.30 - sykla i "villl fart" om Høydalsmo og upp te Øyfjell att. Sykkelformen va slett ikkje ille. Bare vinden som spila meg eit puss! Faktisk føltes motbakkane bra, fant rytmen og hadde god tråkk! Joggetur rett etter endt sykkeløkt kl 16.00. 30min på sofaen kl 17.00 sø te slutt ein ny omgang fjos kl 17.30! Inne på sofa og te heimelaga pizza (som eg sø forutsjåande såg eg kom te trenge, laga om fyrimiddagen!) kl 20.30!


Soli skein - det va "nesten ikkje" vind, +12 grader i skuggen - eg DIGGAR slike dagar! Eg æ som skapt fe lang distanse!! :-) (Sø længe ikkje løpinga og svømminga skø gange sø gruleg fort...:-)


Vika he vøre heilt strålande treningsmessig. Tri kvalitetsøktir, ca annakvør dag + laurdagen og sundagen - mæ kvalitet og uthaldenhet! (Eg fær ut mykje frustrasjon i ei hard treningsøkt! Livet bli litt lettar når hjartaet he fått pumpa litt!)


Måndagen he vøre lik tri vikur på rappen no. Ein time sykkel - ganske hardt! Eg ser på Mesternes mester i reprise - sia eg aller rekk det på laurdag. (Viktig - eg tjuvkikkar ikkje på episoden fyri, må vera spanande å sjå konkurransane OG kvæn som må ut i natttest! :-) Eit motiverande tv-program - gjer det lett å ta i litt ekstra. Åssø ein time løp rett etterpå - intervallprega. Kjører i alle fall fart i ein hell ana form!


Åssø blei sundagen bra! Ein FANTASTISK vårdag i øvre Telemark, mæ 19 grader i skuggen og vindstille. "Sykla du langt?" fekk eg spørsmål om - då eg va nesten heime att... Høtt æ eigentleg langt? Idag føltes det ikkje langt - bare kos å sykle 9mil under forhold som idag.( RETT skø vera RETT - det va "bare" 82km!!!) Soli skein, fekk skille på leggen og eg ha full kontroll på næring, (Ændå det blei ivi 1000høgdemeter og under 3 timar på terrengsykkelen...)


Våren i år he vøre ein gedige upptur - slik helsemessig! Måtte det bare vare og vare!! :-)



(krokus i april burde sikkert vøre normalt, mæn i Øyfjell æ det TILEG!!)

Ingen kommentarer: