mandag 9. januar 2012

Finne hovude i skogen

Innimellom sjekkar eg statistikken, på høtt som bli søkt på, som fører te bloggen min...
Å nokon der ute hadde søkt "Finne hovudet i skogen", og havna på bloggen min... Artig!
I alle fall rakk eg tænke litt på det idag!
Å kanskje det æ litt slik?
Når jobb, papirarbeid, ubetalte regningar, ungar og familie, tv/nyheter og ana "kjas" fyller upp høvudet mæ "rot", må ein ut,- fe å finne tebake, og få orden på eigne tankar?







Burde kanskje tekje skia fatt, på ein slik dag. Mæn sia eg ikkje he som mål å bli dæn store skiløparen i år (hell), valgte eg joggeskoa. (Eg SKØ bli god te springe!! :-) ) Va ute å sprang i "timesvis". Det va sø vakkert!! Ettarmiddagssoli kom fram innimellom, og millionar av "diamantar" strålte burtette snodekt mark. Ljoset om ettermiddagen på veten æ sø fasinerans varienans og vakkert! Om eg va litt sliten når eg tok fatt på turen, kom eg heim att, full-lada og klar te ta fatt på alle kvørdaglsege gjeremål som vænta!  
Sia eg vanlegvis ikkje he løpeform i januar, blei detta - Tidenes beste januar-løpeøkt fe min del!! (Ute va det ca -4, det va litt subbe snoføre på vegen, VAKKERT vær, og eg rakk litt i underkant av 25 km på 2,5 time!) 

Det va ein fantastisk avslutning på vika, som ellers ha vøre litt varierande i mengde og kvalitet! :-)


2 kommentarer:

Silja sa...

Wow :-) Hvis man ikke finner hodet sitt på en slik tur så finner man det aldri!! WOW igjen ;-))) Det så helt nydelig ut! Vi er priviligerte som har Bislett men ingenting overgår å løpe i slik nydelig natur og under slike vakre forhold ;-)

Marie Veslestaul sa...

Eg syns me æ SØ HELDIGE! Tænk å ha slike forhold, rett uttafe dynni! VAKKERT! :-) Bislett æ svært bra - mæn på ein slik dag, då va Øyfjell best!! ;-)