tirsdag 6. mars 2012

Spring i bomull

Eg skø ha sagt noko, som kort kan uppsummerast; "Spring i bomull"...
Tænkte litt fe å kåma på, høtt i all værden va det eg kan ha meint! :-)

Springe i puddersno - kan nok gje følelsen av å springe i bomull... På ein måte... Tungt og fantastisk gøtt - når det æ veten! (trur eg he klara fænje inn mange nøkk bilde av pudder på bloggen, sø de skjønnar høtt eg meiner! ;-) )

Springe i tykk tåke kan absolutt gje ein følelse av å springe i bomull... Kan ikkje sei tåka plagar meg slik i det daglege... Mæn he hatt ein å ana dag på vidda i tåke - OG det va bomull det!

Eg fekk ein liten ekstra runde i ein skog (jadda, eg sprang meg litt burt...), mæn HØGE tre og knall grøn møsebakke... Deg gav meg værkleg ein følelse av å springe i bomull... Fantastisk mjukt og gøtt! :-)

Springe når ein æ slitt små-pjusk, og stadig he døttar i øyro, kan au gje ein følele av å springe litt i bomull... (ja, mæ litt godvilje syns eg det! :-)

Åssø trur eg, når alt kjæm te alt, at det dreiar seg om klæi... Fe ein træng ikkje nødvendigvis springe i 2xu, kari-traa hell helly hansen superundertøy, fe å få seg ei trænings-økt! He hatt ganske mange rundar i vanleg "kjedleg" t-trøye og uformeleg joggebukse, viss det æ det eg he tilgjengeleg fe å få ei etterlengta trænings-økt! :-)

Ingen kommentarer: