tirsdag 31. juli 2012

OL :-)

OL = opp-lading... :-)
No æ det bare 5 dagar att, te årets Norseman...
Det æ ei fin vike... Kun korte, artige økter - formen kan eg neppe gjera noko frå hell te mæ no!
To år uten, og eg gledar meg veldig, te vera tebake!
Supportane mine æ i modus, og eg æ veldig fenøgd mæ eiga helse!
Trur eg æ i stand te gange fe ny pers i år! :-)
Forebudd på kaldt vatn (slik ca 10-12 grader), lang sykling (200 kilometer) og våt løping! (Løping og løping, framdrift både flatt og bratt!)
Hyggleg start nr, 251... (Mæn håpar veldig at eg æ balndt dei 160 fyste, sø eg eventuelt kan kåma te toppen og få svart trøye)!
Sænst gong, fekk eg 5 års trøye... Det æ eit stykke upp te ti års trøya, mæn, kanskje dæn æ sø fin, at eg treng dæn i samlinga mi... :-)

4 kommentarer:

Silja sa...

MASSE MASSE lykke til!!! Du er knalltøff og jeg er sikker på at du kommer til å kose deg glugg i hjel fra start til mål! Jeg heier på deg og selvsagt blir det ny PB i år; skulle da bare mangle!! ;-)

Cathrine Mediaas sa...

Du er så flink og rutinert med Norseman, jeg er sikker på at du perser i år :) Jeg kommer til å tenke på deg på søndag :) Selv er jeg i Lillehammer-området og heier på min sønn som skal delta på Hovedløpet i orientering for 14-16-åringer for 3. og siste gang. Spennende og artig å følge med! Jeg ønsker deg en flott dag på Norseman Marie. Og du vet, du er min favoritt blant deltakerne.

Dag Kilen sa...

Lykke til Marie - jeg skal heie høylytt dersom jeg ser deg (er med som crew)

Marie Veslestaul sa...

TUSEN TUSEN TAKK!!! Ein "lang dag" he uppturar og nedturar, slik æ det bare, og det hjelper veldig, at nokon tenker! :-)
Eg tek mæ meg all heiing og glade tankar, eg bare kan! :-)

Og Cathrine, eg heiar på sonen din!!!