fredag 11. januar 2013

"Frihet"!!! :-)

Eg æ nok ganske begeistra fe vinter og skiføre!! 

Det æ hæg, i alle fall æ det frædag... Og ute skin soli!!
Sænst hæg, fekk eg ein skitur, eg he levd på resten av vika! Sundagen, når dei norske skijentene og guttane sleit på makspuls upp slalombakken sin - hadde eg min beste treningsøkt dænna hausten!
He hatt nokon rundar på ski, og turen eg hadde i fyri jol, då tænkte eg - "æ det maugleg, æ eg i SØ dårleg kondisjonsmessig forfatning???" Beina ville ikkje gå, dei protesterte vilt kvør gog eg kom te ein liten bakke, og friteknikken min såg og føltes katastrofal!!!
I romjoli hadde eg eit par gode turar på fjøllski... Mæn det va mæ gruglede seg følelse eg spænte på meg skii i sentrum på Rauland, og visste, at det ville bli mange motbakkar eg skulle skøyte upp - ein slik finværsdag i travle skiløyper! Ville beina bera meg, hell kom det te bli fiskebein og skrekk og gru...
Eg hadde glida skia mine, imellomtida - te ganske rett temperatur...
Og fe ein tur eg fekk - det æ fantastisk!!! Eg smilte ganske breidt i starten, bare på grunn av været -soli, blå himmel og nykjørde spør - mæn eg lædde høgt te tider, når beina bare tok ut mæ meg... Dæn eine bakken etter dæn andre - beina bare tok ut, lett!! Og det bare varte og varte... Spora va fine, nesten heile vegen... Der va lite følk i løypa (sikket fordi det va sport på tv...:-) )
Eg kunne bare "danse" på som eg ville!
Der æ tid te både tur, og rask tur!!! :-)

Anbefalar varmt og veldig og ta ibruk løypune på Rauland, hell Høydalsmo (mens me ventar på at løypune i Øyfjell skø kåma på plass...), om det passar slik - eg treng ikkje sø mykje plass "aleine"! NYT!!!
Eg bare gledar meg SØ te nye turar, mæ nyglida ski!! Om ikkje formen og beina æ like sterke som sænst hæg, sø gjer ikkje det noko, eg hugsar sø gøtt høss det føltes, og eg veit at styrken æ der!

Håpar andre au, fær ei strålande hæg - mæ god upplivelsar, som ein kan liva på i vikusvis!


2 kommentarer:

Alfred Johnsen sa...

Flott med fin norsk natur!

Alfred Johnsen sa...

Savner oppdateringer...