mandag 1. juli 2013

Kvørdagslukke

Lukke!!! :-) Løpetur i heiane, mæ all slags vær... Sol, regn, hagl, varmt og kaldt, alt på sama turen! Flott!!
Eg he vøre litt uttafe... Ikkje sø veldig uttafe, mæn det he vøre litt tid fe evaluering... Eg he to flotte blinkane NM bronsemedaljer, på hedersplass i støga... Og eg kan skryte på meg, å vera fyste dame i mål, på Norseman (i 2006)!! Ikkje sø veldig længe sia, mæn det æ nokon år sia! :-) Det va tida då triatlon i Norge va på det nivået, der eg kunne trene 8-10 timar i vika (før guttungen sin tid) og jobbe fult og væl sø det, ved sidan av... Og alikavæl kapre medalje i NM!!!
Idag treng eg ikkje bruke mange minuttane på Instagram, bloggar, facebook, fe å erkjenne at snittet på 5 timar trening i vika, familie, eige gammalt lite hus i skogen, gard, jobb og studier - ikkje æ noko å rope hurra fe - og i tileg tru at det gjæng an å ligge på "topp" i norsk triatlon!!! :-) Eg likar jau ikkje innrømme det!!! Syns det æ Fantastisk at triatlon æ på veg te blit stort i Norge!! Mæn fe min eigen glede ivi trening og bevegelse, sø æ det like greit å "senke" mine krav te plassering og "tid"! Det æ fullstendig urealistisk at eg mæ mine 5 timar i vika, skø prestere på nivå, mæ dei som trenar 10-15timar i vika (og sjavsagt ændå mykje meir!)! Og høss realistisk kan det vera å ha målsetting om å fullføre ein Ironman på 11 timar, mæ den treningsmengda? Vrient - uten spesielt gode gener (eg æ nok i kategorien, gode gener, sø kvæn veit...:-))! Fullføre mæ stil - det æ uproblematisk!!! :-)
Sø fokuset sia eg va i Austerrike no i mai he vøre, høss burde eg tenke, fe at eg skø vera begeistra fe det eg presterar, ut i frå dei mengdene eg faktisk trener...
Dave Scott, skø ha sagt te Imke Jurgens: "Do what you can, in the moment" - det likar eg sø gøtt!!
Fe det æ eg god på! Eg fær te ganske mykje, slik i det daglege! Eg kan snike inn 15 minuttar sykkel her, 18 minuttar mæ løping der - x antall repitisjonar mæ situps og armhevingar, knebøy og planken i løpet av ein dag! Springe att og fram te bui, mæ fulle berepøsar heim att... Springe att og fram te garden, mæ Sakarias i vøgn - både tidleg og seint før og etter fjosarbeid! Og det æ dei små "øktene" eller "moments" - som gjer meg sø lukkeleg!!! KVØRDAGSLUKKE! Samlar eg sammen alle øktene mæ kvørdagslykke i løpet av eit år - sø æ eg faktisk i stand te fullføre 70.3, fulle Ironman, korte triatlon, løp, fleiredagars sykkelritt og Norseman mæ smil og stil! Og akkurat DET æ eg både takknæmmleg og veldig glad fe! :-) Og eg kjæm te halde fram mæ det! Stemninga og alle dei flotte følka ein møter på arrangement i inn og utland, æ premien fe både glade og slitsomme, planlagte og ikkje fult sø planlagte økter!
Haugesund og folkefest ventar om ei liti vike, eg GLEDAR meg! :-)
Fantastiske timesturar, mæ litt ekstra vekt, i barnetv tida! :-) Fantastisk fe meg, at Sakarias fremdeles syns at vøgn æ fint!  Turane kan jau bli litt lengre, fordi iPad æ god belønning og tidtrøyte!! :-)

Eg likar å samle på Ironman t-skjurtur og medaljer - og trur eg skø samle samme seks fulle Ironman series medaljer te, inna rimleg tid... Då vi eg ha 12 fullførte "Ironman series" finishar og (slik reglane æ idag) æ kvalifisert te Hawaii... Eg syns det æ fint at eg ikkje treng vinne aldersklassa mi, mæn mæ god samvittighet kalle meg ein ironwoman! :-)

Ny pers upp bakken på Rauland mot Vierlid - lykke!! :-)
Kveldsturar på sykkel, der soli faktisk skin!! Snakk om glede! Kort bukse og trøye - skjella upplivelse i øvre Telemark sø langt dænna sommaren! :-) Her mæ utsikt te Lårdal!

Sakarias he funne gleden i sykling - fint fe meg, det gjev rom fe både effektive løpeøkter og hygglege sykkelturar! :-) Flyplasstriatlon, på Geiteryggen no i hægi va kjæmpestas! :-)
 

2 kommentarer:

Imiike sa...

Flinke Sakarias på triatlon!

Eg hev veldig sans for kvardagslykke, det er vel også den som er mest oppnåeleg, og som held ein gåande?
Dei små, gode øyeblikk.

Ja desse må me ta vare på!
Me sjåast snart i Haugesund :)

ingebjørg2 sa...

Du æ fantastisk Marie, ein ekta glad Telemarking :-)