fredag 24. mai 2013

Hørr æ sola?

Austerrike og IM 79,3 St.Polten
Slik eg pakka kofferten, burde gradestokken lagt på ca 7-10 grader!! Hallo - eg he liksom reist te noko som ette normalen skø vera litt varmare enn heime!!! Ikkje 6 grader og stiv kuling, sammen mæ ei å ana regnbyge! Temperaturen i vatnet fær proffene te vurdere protest... Ok - eg he bare snakka mæ ein av dei, og han æ litt frysen - sjav om han æ ein tøffing! :-) Sylvian Rota, fjorårets vinnar av IM Wales - min private sjåfør (!!!) håpar veldig at svømminga bli bytta mæ løp!! :-) (eg trur jau at dei store sterke spreke karane he meir enn nok mæ seg sjølv og forebuingane fyri ein konkurranse... Mæn han her æ ein svært hyggleg, pratsom og hjelpsom franskmann!! mange tusen takk - fe å gjera tilværelsen eit par mil unna startområdet - svært lett, fe meg! Han rister bare på hovudet og skjønnar ingenting når eg prøvar å fortelle at han bare må passe på å gjera forebuingane te løpet bra fe han sjølv - og ikkje tenke at han må "passe på meg"!!)
På Preracebreafing påsto dei det va 16 grader i vatnet... (Ein svømmer mæ gradestokk målte nærare 14... Fær håpe det æ ein kald gradestokk!! :-) vind og regn vi au meteorologene ha hera te sundag!! Eg må sykle som "gal" fe sleppe dæn aukande vinden på fyrimiddagen - laber bris, stiv kuling - rett i fleisen dei siste to flate mila inn te T2, akkurat det eg ynskjer meg...
Eg trur jau at eg he hatt det tøffare før, og at alt av vær taler te min fordel!! Høss kaldt va det i vatnet på Trollveggen ifjor? Snobygene på norseman, og motvinden ivi Imingen!
The wind is your friend, og what doesen't kill you make you stronger, æ prenta inn - og eg gledar meg! :-)
Sykkelen æ klar, og ellers alt stæsjet ein treng!! :-) 

1 kommentar:

Cathrine Mediaas sa...

Masse lykke til i morgen kjære Marie! Og er det noen som er svært godt forberedt på slike værforhold så er det du :-)