fredag 16. september 2011

Sauesanking i strålande sol

Litt usikker - mæn trur det æ detta som kallas Mjåvatn...
Ræser i løping bli eg nok ikkje, ved å springe rundt i skogan/ på toppan å speide ette sau. Mæn ein fær fantastisk mosjon, og knakande fin tur! Idag va me sø heldige at soli strålte frå heilt BLÅ himmel! Makalaus flott haustdag - og glømt æ alle regntunge dagar!


Gjæng an å leve mæ ein slik arbeidsdag! :-) (Furufjøll)
Super sausankar va eg nok ikkje - fe eg va ikkje i stand te sjå ein einaste ulldøtt - mæn innsatsen kan det ikkje ver noko i vegen mæ - fe eg kom meg dit eg blei dirigert, det va ikkje akkurat på mærka sti... (Hommvatn, Svartufsnutan, Venelid, Furufjøll, Stutnutan (!!:-) ) og elles nutar, tøppar, skar og vatn eg ikkje hugsar navn på...) Det æ artig å fara i mark eg eigentleg ikkje æ kjænt i, i det heile - åssø æ det alikavæl område som ligg "rett uttafe" dynni mi!

Me va fleir ute på leit - sø nokon sauir kom då heim att dænna dagen au!:-)

Furufjøll, mæ utsikt mot Vidhuskjeringi og Raulandsfjøll
- Væl heime kunne notere ned ca fæm timar effektiv gange/kliving og krabbing, eg ha barnålir i trusa og røsslyng i toppen og uvant stiv i båe leggane (ette ca 25-30km i ulendt terreng)! :-) Ein STRÅLANDE dag!
:-)

Ikkje bare lett fjøllterreng - ein GOD del grån og lyng au!

3 kommentarer:

Imiike sa...

Oi for noko fantastiske bilder! Og du strålar om kapp med sola, verkeleg! :)
Eg trur at springing i terrenget etter sau er UNDERVURDERT i forhold te treningseffekt!
Eg hugsar eit par sesonger med sauesanking, det er beintøft og moro, og skikkeleg god trening.
Heldige dikkøn var med vêret altså den fredagen. For ein herleg "jobb" ;)

Silja sa...

haha, fantastisk :-) Jeg ser for meg deg som flyr rundt som en bompibjørn, høyt og lavt, men finner likevel ingen ulldotter ;-) hahaha utrolig bra! GOD trening, ingen tvil om det!!

Marie Veslestaul sa...

SOL, blå himmel og fantastisk natur æ veldig energiboost!! Kunne bare springe og springe og like energisk heile dagen... Å sø kom laurdagen, mæ tunge skyer, 2-3grader og lett yr - va tom ette tri timar...(Mæn fann i det minste sau då...)

Håparhåparhåpar på ein solskinsdag hell to kvør vike framivi no! :-) Litt godvær gjev det lyst te springe i skog og mark - ulldøttar hell ikkje! :-)