søndag 27. november 2011

Adventskalender! :-)

Der æ mang slags kalenderar å velge mellom...
Sjokolade, lego, småpakkur mæ ting og tang æ ganske vanlege - mæn det hell ikkje...
Sia eg ikkje kasta meg utpå noko 24 timars løp dænna hausen, æ eg "piggar" enn eg he vøre på sein-hausten dei sænste åri, og kan gange inn i adventstii mæ sterke bein og eit "ivrig hovud"...:-)
Adventskalenderen min æ 24 pakkur, der nokon æ litt tyngere enn dei andre...
24 "glede seg te treningsøkter" ligg pyntleg innpakka mæ sløyfur! :-) Ei og ana treningsøkt æ litt tyngre/længre/hardare enn dei andre, dei æ pakka inn mæ ein væl fortjent "ride shots" pøse, smågøtt, sjokolade hell ana stas, som belønning!! :-)
Eg he måtta sjekka kalenderen litt, og lagt upp te trene litt hardare når der æ anledning og litt snillare økter, når det kun æ tid ette leggetid fe "småen"!
Gjett om eg gledar meg te ta fatt på adventstii... :-)

Litt stemning, hjå nabon....

3 kommentarer:

Cathrine Mediaas sa...

Du er genial! Kos deg med juleforberedelser og masse trening i desember Marie.

Silja sa...

Alltid like positiv og kreativ; godt jobba Marie ;-)

Marie Veslestaul sa...

Ingen kastar væl gåvur?? Og mæ det sø bli kvør træningsøkt ei gåve, som det bare æ å glede seg te å ta tak i!!! :-)