lørdag 3. desember 2011

Pang start...

Gutungens versjon av adventskalender
æ nok litt meri jolskleg enn min...:-)
Haha, fyste luka i adventskalenderen æ øpna...
Å det æ jau greit, ein time styrketrening, 30min spinning og 30min løping...
(Tjuv-starta på adventskalenderen, allerede på sundag, når fyste ljos i andvent blei tent,
sø he fænje nokon timar i træningsdagboki sø langt dænna vika...)
Ha det ikkje vøre fordi eg smalt i isen, mæ eit heidundrande brak, sø ha detta kåme te blive ei kanon vike!!
Ikkje øfte eg TRYNAR sø eg ser stjærnur og høyrer englesang, mæn ijår tok det meg nesten 5 min å få att pusten! Va i ordentleg driv, mæn blei hekta av eit hell ana, og havna på kne og mage, beint i isen/asfalten!

Knee mitt æ nesten ikkje gangbart idag...
Heilt håpaust å springe på foten dænna hægi i alle fall... Ser ut som om eg he dobbel kneskål på det forslåtte kneet... Blått, grønt og gult! Jaja, det va pangstart på adventstii det...
Mæn - då erstattar eg løpeøktene mæ litt tråkking - og kjører styrketråkk på kneet som funkar,
Passar på å halde det andre kneet i forsiktig bevegelse, sø det ikkje stivnar!:-)
Fe eg slo ikkje ut træningslysti...! ;-)
Me overdriv, om me skryt på kån skiføre, mæn me he sno,
og dæn æ heilt klart brukans te rattkjokkeræs! :-)
(Dagens økt, va eigentleg 4x4 løping mæ litt sykling fyri og ette... Tok litt sykling fyri og ette, ein tur på jorde mæ rattkjokke og to ungar! :-) Eg drog dei upp, og me rann alle ned att - på dænna måten blei det bare ganing i motbakke, og kneet ungjekk viar "belastning"... Når kvelln kom, føltes det heilt OK, å ligge på sofaen mæ foten høgt! :-)

2 kommentarer:

Silja sa...

Det var da som svarte svingende!!! Den ene bloggeren etter den andre skriver: skled på vått løv=overtråkk, løp i mørket i skogen= brukne ribben, stiløping=forslåtte knær, og nå også du! Vel, det er vel tiden for alle disse små-ulykkene. Og er det ikke fall-skader så er det influensa, halsbetennelse, magesjau og jeg vet ikke hva.... og jeg skal vel ikke si noe som trolig har pådratt meg en liten lyske-skade samt også er potte forkjøla ;-) Du får ha god bedring og jeg skal heie på deg der du tråkker med ett ben; fasinerende ;-))))

Marie Veslestaul sa...

Ja, det va liksom tii fe sjuke og vondtar...
Desember lokkar jau ut ein kvør heimeslitar, som ber på all slags ulumskheter, sjavsagt må det bli litt meir sjuke av det... Håpar du bli FORT frisk!!
Åssø isen då, sjavsagt fører dæn te eit å ana fall! Mæn dæn skø ikkje stoppe meg! :-)