tirsdag 13. desember 2011

Lukur som æ øpna...

Viss nokon lura på høtt kalænderen he gjeve meg av økter, sø æ det ikkje særleg skummelt... Og ikkje ivi alle grænsur slitsamt hell! Vika eg gjæng inn i no, æ litt hardare enn det eg te no he hatt... Det bli BRA! :-)
Kneet funkar framifrå bra! Litt knirking på ein å ana styrketræningsøvelse, mæn då æ eg hell litt forsiktig!
Løpinga ser ut te å gå seg te uten problem....

1. des - 60min Styrke, 30 min "sykling"
2.des - 30min sykling + 30min intervall-løping + 30minsykling (gjennomførte syklinga, m "intervalldrag"på andre sykkeløkta, mæ eine foten - æ det det som bli kalla styrketråkk??) Va ute på jordet og drog ungar på rattkjelke i staden for løping pga kjipt kne)
3.des - 60min roleg løpetur (blei ingenting av... - erstatta mæ rask tur og 30min sykling)
4.des - 60min styrke, 30min løping (løpinga va svært roleg)
5.des - 45min sykling mæ 3x8min intervall ("styrketråkk") (Sykla bare roleg, mæ sjuk unge og lite søvn va der ikkje energi te kjøre hardt!)
6.des - 45min sykling, fokus på å trø fort (cadens?? :-) ) - ca 110 - 120 pr.min (Sykla mæ veldig lett motstand, fremdeles lite søvn og sjuk unge, eg he ikkje lyst te ligge sjuk sjov...)
7. des - 60min styrketreing  30 min sykling
8.des - 60min lett løpetur (+  møka sno...)
9.des - 80min sykling, mæ 3 x 4min drag mæ jevne mellomrom
10.des - 60 min Progresiv løping (starta på ca 10km/t avslutta mæ 4min på 15km/t) ( + ein god time i djup sno på jorde mæ rattkjelke og ungar...! :-) )
11.des - 60min styrke + 30min løping
12.des - 120min sykling m 6 x 4min drag jevnt fordelt i økta (blei bare 100min, mæn draga va på plass!)

Snoen laver ned, og eg lagar englar i snoen etter ændt sykkeløkt... Mæn PC og kamera samarbeider ikkje særleg gøtt, sø englebevise mitt fær kåma seinar... :-)

5 kommentarer:

Silja sa...

Det var litt av en adventskalender; mye styrketrening har du OGSÅ på programmet! Spreka!! ;-)

Og så må jeg le litt "fokus på cadens".... jeg aner ikke hva cadens er annet enn at det har med sykkel å gjøre :-) jeg har mye å lære!!

Lykke til videre i kalenderlukene;-)

Marie Veslestaul sa...

Haha - eg he to øktir i vika mæ styrketrening (på det lokale grændehuset) fe dei som vi... Eg tullar ikkje styrketræning! ;-)

Åssø blei eg litt usiker mæ cadens sjov, sø bytte ut heile ordet, itilfelle eg va på ordentleg sykkeltur... ;-)

Eg gledar meg, under ein av dei kommande lukun ligg ein fridag!!:-) Det ha passa gøtt, snart! :-)

Torodd sa...

Cadens er det same som frekvens, som til vanleg skal ligge på 90 (flat sykling på veg)- eller meir. Men ved styrketråkk kan cadensen koma ned imot 40 - iallfall helst under 60. Då må vi sykle i motbakke på "for tunge" gir. Eller stille inn rulla på tilsvarande.

Marie Veslestaul sa...

TAKK Torodd, då va eg innafe? :-) Eg skulle i alle fall ha høg(ar) frekvens enn mine standar 90...

Imiike sa...

Jøss, dette var ein tøff og sprek jolekalender!
Eg er glad for at eg fekk sjokoladejolekalender av deg, og ikkje treningsøktene dine ;)
Du er virkeleg i god form!
Høgare kadens enn 90 rpm synst eg er vanskeleg å få til. Eg trenar på det eg au, når eg syklar på rulle om vinteren, og innetrening er glimrande til dette!
Er spent på å lese om dei andre lukene i kalenderen din.
Inspirerande :)