tirsdag 27. desember 2011

Resten av lukune

Jada, eg fekk øpna dei sænste lukune i kalenderen au:

13. desember: "Progresiv" løping. 60 min. Tok det på mølla. Starta på 10, 5km/t  auka mæ 0,3 km/t slik passa jevnt og trutt og avslutta mæ 5min drag på 15,2km/t...
14. desember: Skulle vøre 60min styrketråkk, blei bare 30min rask tulleøkt på sykkeln + 30min tur mæ bikkja
15 desember: 120 min styrketrening (Ein time styrke og ein time kettlebells!) + 60min løping
16.desember: Fullstendig "mørbanka" ette kettlebellsen - kun roleg tur + uttøying
17.desember: LATSKAP!! :-)
18.desember: 60min styrketrening. (altfe seint på kvelln)
19.desember: Skulle ha sykla 90min, det blei bare 60 min!
20.desember: Løpeintervall 4 x 3min, mæ eit minutt aktiv pause. Pluss joggetur mæ bikkjam, blei det ein god time te sammen
21.desember: Skulle eigentelg sykle 90min, mæn orka ikkje meir enn 30min - då havna eg på sofaen og såg filmen færig derifrå! :-)
22.desember: 30 min styrketrening, 60 min løping + "snosvingar" trim
23.desember: 60 min løping (litt seig dag - snakk om å ver seint ute mæ jolegåvur...)
24.desember: 90 min mæ snosvingar! Sakarias træng ikkje "skuter/motorisert" køyretøy han... Snakk om luksus. Trong ikkje gange ein meter og me ha sikkert 100 turar upp og ned bakken "kåns" Gøtt selskap mæ Imke! VAKKER DAG!! :-)


Konklusjon æ at adventstii blei maklalaus bra slik treningsmessig! :-)
Det gjekk på bekøstninga av bakst, husvask og jolegåvehandel...
Iviskotstid blei bruka te bevegelse... Møka sno, rænne på snosvingar og traske turar mæ bæremeis! Ein skitur lura eg au inn... (jaja, kan ikkje skrive all bevegelse i træningsdagbookji...)
Mæn jol blei det, uansett! :-)

Ingen kommentarer: