onsdag 2. november 2011

NORSEMAN 2012

Glad ette svømming i Hardangerfjorden 2008! 

Bare sø veldig glad!!:-) No, æ det klart, eg æ på startlista deires!! :-)
Snilt å putte meg på elitelista (mæn der stænd at dæn kan endrast)...
Startlista (elite) :-)
Løva i 2009, eg ikkje si starte, mæ minder det va ny asfalt i Tessungdalen. He heilt klart ændra holdningi, no bryr eg meg ikkje læng om der ny hell gamal asfalt - eg he bare VELDIG LYST te ver mæ att!!


Berømte zombie hill...
Håpar der æ MANGE lokale, langreiste, kjænte og ukjente som tek turen, fe å heie, både på dei raske, og dei ikkje fult sø raske! Bakkan bli ikkje fult sø bratte (og lange) viss nokon stænd å "hjelper" kån framivi!
Bare å gjer seg klar fe bakke-treninga! :-)

Detta æ eit veldig "glede seg te" prosjekt! NO skø eg te å sykle bakkar att - heilt på ordentleg!! :-) 
Sænst gong eg va mæ, fekk eg grøn trøye! Fest trøya mi! :-) (foto som eg he stole av Guy)


3 kommentarer:

Imiike sa...

Eg gledar meg veldig til å vera med og køyre fylgjebil for deg!
Og eg og Helene ligg jo alt nå i hardtrening for at me skal greie å halde fylgje med deg oppover stien mot Gaustatoppen.
Dette blir moro!
Klart du må havne på elitelista!
Du har jo vunne ein av dei første Norseman, OG har grøn trøye.
Du er ein favoritt :)

Torodd sa...

Du er tøff, Marie! Det skal offensiv haldning til for å orke å gå på dette att gong på gong. Men du har vist før at dette greier du - betre enn dei fleste!
Elles er det vel like dårleg med skiføret i Telemark som i Valdres, tenkjer eg. Men vinteren kjem nok, vi treng ikkje ottast noko anna.
Trur eg...

Marie Veslestaul sa...

Torodd, mæ æ seige - gjev kån ikkje mæ det fyste!!! :-) Slik æ det bare!! :-) Skiføret æ dårleg, svært dårleg! Mæn trur på bære tider!! :-)

Imke, få mæ deg Helene og legg dikkøn i hardtrening! Eg skø gjer alt eg kan, fe å springe frå dikkøn uppivi bakkan!!! ;-)