torsdag 30. desember 2010

Neste år!

Straks æ det nytt år, nye maugleghetar, nye mål! Det æ sø stas å sjå fram te!
Fyste og viktigaste målsetting æ jau å vera frisk - ivi længre periode! Ha iviskøt og bare fryde og glede meg ivi å kunne vera i trim/form/aktivitet! Fe meg æ jau det å kunne trene og ha iviskot te trene ein ting som gjer at eg æ i balanse! Eg "gledar" meg te trø timar på dæn hønngamle trimsykkelen...(eg æ eigentleg gruleg fenøgd mæ dæn fantastiske "utstyrsstallen" min, når det kjæm te sykkel(ar), joggesko, tøy, skipar - mæn trimsykkelen - dæn æ antikk... :-) Åssø ser eg ømla fram te ut på ski, aller helst mykje ski!!! Og litt fleir joggeturar/løpeøkter! Ette å ha kvilt ein heil månad bjøndar eg å føle meg klar te å kåma meg ut å kjænne blodpumpa slå!!!




Bare tri (kanskje fire) planlagte konkurransar fordelt utivi vår og sommar 2011!

Fyste æ Mallorca 14.mai, Thomas Cook Ironman 70.3 Mallorca 2011; http://ironmanmallorca.com/


(Sø trur eg at NM lang æ litt artig, viss der æ nokon form fe god form å spore!)

I august bli det ny Ironmandistanse, i år bli det i Tyskland,
IM Regensburg; http://www.ironman-regensburg.de/

Å sø det eg no gledar meg mest te,
Trollveggen Triathlon; http://www.trollveggen-triathlon.com/index.html
Bildi bør sjåast! Heilt makalaus natur, eg gledar meg VELDIG!!

No dei sænste dagan he eg bare nyte fint kaldt vær på tur mæ Imke hell bikkja, hell på rattkjåkke både mæ og uten Sakarias! :-) Sia energien vender tebake og halsen ikkje æ sø sår læng, då længtar eg veldig tebake te litt ordentleg trening att...







GØTT NYTT ÅR!!

1 kommentar:

Silja sa...

Godt nytt år og lykke til med aktivitetene i 2011 ;-)