tirsdag 21. desember 2010

Virus...




Jaja, sesongen æ ivi, eg he tekje fullstendig ferie.

Æsj, detta visurgreiune gjev seg ikkje sø lett, sø eg æ rett og slett sjuk.

Ikkje noko nytt detta året det altsø. Eg regna ivi antal vikur mæ treningsfri (vikur mæ 3 timar hell mindre mæ trening i bokji). Antalet va heilt sjokkerande... Heile 14 vikur mæ treningsfri pga trøbbel mæ hals, pust, forkjølelsessymptom, som feber, slapp sår hals, hoste, høvupine... Inkludert tri vikur planlagt treningsfri - då æ me uppe i heile 17!!!!! vikur uten trening...

Eg he ein jobb å gjera i 2011!

Virus æ ikkje noko eg bare bli kvitt - tydlegvis. Dei turane te legen i fjor vinter æ sama virusdritten som eg fremdeles slit mæ.

Legane kan ikkje hjelpe meg - sænst vike va resepten "ein ekstra marsipangris, ingefærte, ei dyne og gå heim å syns synd på meg sjov". Det handlar ikkje om at eg æ sjuk på liksom, at ikkje he lyst ut å trene... Eg æ ikkje plaga av dørstokkmila. Batteriet æ liksom bare flatt. Eg he sø lyst ut å lea meg, at eg sannsynlegvis gløymer helsa. Når eg føler at der æ litt meir energi i kroppen - inbillar eg meg veldig fort at eg æ frisk, tek fatt på litt lett trening ei vike, sø ei litt hardare økt i nester roleg ei vike - åssø ei hard økt i slutten av tredje roleg vike, åssø bli eg "sjuk att"!

Tippar årets resultat, mæ to SVÆRT lange (i antal timar) Ironman og ein lang AXTRI og ein litt tung og "kort" 24timars - ber preg av ein kropp på låg-gir. Eg æ sø sikker på at eg kan bære. Eg æ sikker på at eg kan bære enn tii på NM au. Mæn det krever nok at eg brukar tii som trengst på å bli frisk. Viss der æ nokon der ute mæ gode råd - eg tek imot ALT!!

Soneterapi og øyreakupunktur æ noko eg he starta mæ! http://www.facebook.com/home.php#!/pages/Soneterapeut-Eirin/181926801832836
Det æ då bære enn å sita på vent. Åssø føles det gøtt mæ litt "behandling"! Åssø æ det rom fe å benytte gode dagar te artige aktivitetar - som å rænne på rattkjokke!! Aktivitet gjev meg jau sø vanvittig stor glede! Det æ utruleg trist at baksida må vera sø trist og skral form i dagasvis "etterpå".




4 kommentarer:

Silja sa...

Hummmm, dette hørtes helt identisk ut med meg for ett år siden; en uke på, tre uker av, en uke på, to uker av......og sånn gikk høsten og vinter'n og så var det plutselig vår og sentrumsløpet, og fy så tungt alt var når hele treningsgrunnlaget var regelrett REVET BORT og kroppen var på minus :-) Nei, det var reglerett en psykisk påkjenning å liksom aldri komme i gang igjen men hele tiden bare få enda en ny runde med sjuka. Så, det jeg mener å si er at du har min fulle forståelse for at dette er KJIPT!!! Tips: sjekk jernnivåene ;-) og lytt til kroppens signaler, den vet som regel best (om vi liker det eller ikke!!!). God jul :-)

Marie Veslestaul sa...

Psykisk påkjenning - det æ det rette ordet!! Mæn, eg skø sjekke jernnivåa - det æ heilt sikkert!:-)
Åssø håpar eg du au fær ei fantastisk god jol Silja! :-)

Torodd sa...

Trist å høyre at du er i dårleg form. Sikkert lurt å roe det heilt ned til du er heilt frisk att. Med liten unge i huset blir det som regel mindre overskot til trening enn før, og lettare få i seg smittestoff utanfrå.
Men du kjem deg nok att snart - det må vi tru! God jul!

Alfred Johnsen sa...

Ta deg selv på alvor, lytt til kroppen. Du får nok orden på dette også.