mandag 11. oktober 2010

Bislett 24 timars

Ette ein sessong mæ solide langturar,
Anten det æ langturar som triathlon :-)
hell turar mæ bærmeis, mæ løpevogn hell sykkelhæg mæ Hårek
Sø trur eg at eg æ klar fe å "springe" i 24 timar i strekk -
inne på Bislett sænste hægi i november!
(Eg he tross alt snart kvilt i 10 dagar ette min ironman nr ti som tok nesten 15 timar - ikkje he eg trent etterpå, sø der bygger seg upp iviskot av energi eg må få ut på ett hell ana lurt. Springe eit døgn virkar jau veldig logisk syns eg..!!:-)
Eg he prøva det før - då va eg ikkje sø heldig mæ uppladnindninga -
å hadde omgangssjuken frå, to dagar før start og te 6 timar ut i løpet.
(Det va ikkje særleg lurt - mæn eg hadde sø lyst te prøve!)
Kanskje eg he lært litt, som kan vera nyttig og ta mæ seg inn i det nye forsøket i år!
Eg he full respekt fe dei som gjer detta - fleir gongur i året og som he funne ut høtt som fungerar for kvør enkelt...
Sø målsettinga skø ikkje vera sø høg fe min del - mæn viss mat funkar bør eg væl vera i nærheten av 130km når kløkka ringer 12 på sundagen, ette 24 timar rundt å rundt!
Eg ladar upp mæ iPod full av god "gå-på-musikk", sø viss nokon he gode forslag på høtt som bringer god energi og lys og framdrift te nokon seige laurdags nattestimar sø takast dei imot mæ STOR TAKK!! Å viss der æ nokon mæ nyttig erfaring - æ eg motakeleg fe gode råd fe å få eit vællukka døgn på beina inne på Bislett!!
No æ eg straks klar te å ta fatt på uppladninga te eit nytt forsøk på 24 timars løp!




6 kommentarer:

tonjeo sa...

Du må bli klokke i ditt neste liv, Marie!

Eg blir heilt tullerusk berre av tanken, rundt og rundt og rundt 24 timar i døgnet. Du kjem til å ha slagside i vekesvis etterpå! ;) Du har ikkje vurdert å setje deg i eit Pariserhjul i staden? :)

Marie Veslestaul sa...

Hei Tonje!!:-) Ultraløperar he det gaske artig, helvvegs - då snur me nemleg løperetning!! Det bli fint - stor glede!!:-D
Under Bislett æ banen ivi 500 meter lang, å der æ lagt inn ein bakke i dæn eine svingen!!(Nesten reine Gaustatoppen ette mange nok timar...:-) )
Tippar på slagside å stive bein - mæn d fær bli ein del av morroa!!;)

unni kristensen sa...

Du er råsprek, Marie. Det må du vere når du kan springe eit døgn i strekk. Psykisk sett er eg litt i tvil om du er sterk eller bare litt sprø:). Uansett trur eg du spring lenger denne gongen. Spennande å fylgje med på bloggen din.

Ellen W sa...

Hei Marie! Gleder meg til å løpe sammen med deg på Bislet! Mitt beste tips: prøv å være tilstede "her og nå" - ikke tenk på hvor lenge du har løpt eller hvor lenge du har igjen. Litt sånn meditasjonsaktig, være tilstede i øyeblikket. Ellers - kompresjonstights er bra, bena blir mye mindre stive. Ta også med deg litt variert mat du kan tenke deg å spise gjennom døgnet, med litt smak. Jeg har tenkt å ta med meg tuna sandwich i år. Og - ikke glem - have fun! Dette blir kjempemoro!

Marie Veslestaul sa...

Hei Ellen! Detta bli veldig bra! Eg ser upprektig fram te å springe rundt på Bislett!!
He idag prøva å funne kompresjonstights, he skjønt at låri gøtt kan ha bruk fe litt "støtte" mæn he jau ikkje peiling på slikt, sportsbui her i Skien va ikkje te stor hjelp.. He du noko merke du kan anbefale?

Å Unni - eg æ nok ikkje søssø supersprek - he bare litt snedig intresse...:-) Å eg æ klar fe forsøk nr to!!

Alfred Johnsen sa...

Du er røff!