fredag 22. oktober 2010

Fantastisk haust-vike!

SOLBJØRFJØLL

Vikas høgdepunkt i treningsdagboka blei "toppturen" te Solbjørfjøll i Øyfjell!
Ikkje all værdens høg, mæn mæ ein heilt fantastisk utsikt!
Litt nysno og mange minusgrader gjer det framkommeleg ivi alt! Sprang på joggesko ivi myr, busk og kratt - ungjekk dei våtaste områdi og kom heim att sø og sei tørrskodd! :-)

Det æ værkleg tii fe å sjå høss dyr ein omgjev seg mæ i naturen om dagen altsø! Nysnoføre gjorde jau alt av dyrespor synleg.
Det æ heilt utruleg høss mykje dyr som æ ute å gjæng - tænker aller ivi det når eg ikkje ser spøri, mæn dænna dagen såg eg ikkje bare spøri, eg skræmte upp både tiur, rype, snomus, hjase og elg! Tok bilde av elgen au, mot åsen, å eg veit at der æ ein elg, elles kan det nøk vera vrient å sjå`n på bilde! :-) Turen anbefalas!

Åssø ganske kort om træningi. Dænna vika kom eg igang mæ løpeturar:

Fredag: 1t roleg løpetur. Ca 9km Seint på kvelln, ette Sakaris` leggetid. På grensa te minusgrader. (100armhevingar i løpet av dagen)

Laurdag: 1t 15min roleg løpetur. Ca12km Fantastisk haustvær - nydlege fargar på lauvet, sol frå blå himmel! Nydleg å vera ute på slike dagar.

Tysdag: 1t roleg løpetur. 10,5km, mæ altfe høg puls i forhold te farten.

Torsdag:1t 15min topptur i "springefart". Normal puls i forhold te fart og stigning. Turen anbefalast! :-)
økt2:1t fartsleik. 10min uppvarming fe å få igang kroppen og få upp varmen, deretter 12min(ca 12km/h fart), 8min (13km/t) og 6min (14km/t) drag, mæ 4min rolegare (ca10km/t) tempo mellom kvørt drag!
+30min styrketreing: mage, rygg og arm øvelsar

(sundag, måndag og onsdag blei det bare kveldsturar mæ bikkjune i måneskinet)
Det blei ca 6t i treningsdagboka + trim

Å eg veit der manglar eit punkt - svømming... Det fær eg ta te onsdagen te vika!

3 kommentarer:

Imiike sa...

Ja denne hausten i år er jo kjempefin, spesielt i vakre Vest-Telemark! :)
Me er heldige som kan vera på tur her og nyte den. Samtidig som ein blir sprek av å vera ute.
Eg er imponert over dine 100 armhevingar i løpet av ein dag.
Eg har nok aldri tatt så mange i heile mitt liv.
Men det kan jo koma ... :)

Torodd sa...

Mykji fint telemarkmål i Beat for beat i kveld! Ho va noko te sangfuggel, du! Og Ni Liv høyre e øfto på Spotify'n min. Flott gjeng!
I Norge Rundt va det førresten litt valdresmål med...
Kollega Annie og eg har so gødt som bestemt uss før å melde uss på Axtri. Påmelding 15. nov. Du og (eller) Haarek stiller vel opp att med?

Marie Veslestaul sa...

Imke; hausten no he vøre sø fin!! Kanskje me fær te ein liten tur mæ bikkjur sammen fyri snoen kjæm fe fult?
Åssø Torodd, d æ sø viktig å halde på dialekti! Om ingenting ana sø kan følk i alle fall ha det litt løgleg mæ nye ord - viss dei les det eg skriv!! :-)
Åssø bli det ein ny omgang mæ AXTRI fe min del, mæn ikkje neste år. Allerede i juli i år ha eg bestilt plass på IM-distanse som viser seg å bli hægi fyri neste års AXTRI.. Mæn trur eg kjæm te vera der som support! Gledar meg te ta ein ny tur uppivi dalen i løpeløypa!!:-)