torsdag 14. oktober 2010

trening denne veka


(På rolege turar, he eg ti te taka bilde av elgen - som stdig hell meg mæ selskap)

Ein "etikett" for vekas trening:
(sikkert ikkje spanande, men kanskje litt oppklarande, åssø æ det jau supert om nokon som he greie på trening he ti te gjeva råd og peike på klare "feil").
For dei som trur at eg trenar døgnet rundt og er supersprek -
det er FEIL!!

Eg trur eg æ litt heldig anlagt; he sjov putta meg kategorien "lett-trent" sammen mæ "eg-æ-veldig-glad-i-å-vera-i-bevegelse" båsen!
2010 fram til oktober har eg eit snitt på 7 treningstimar i veka.
Te å ha fullført to Ironmandistansar - fått NM medlaje i langdistanse triathlon, springe halvmarathon te ny pers, deltatt på AXTRI og diverse andre korte og lengre konkurransar,
er 7 timar i veka latterleg LITE!
Samtidig må eg ha klart å gjort mykje rett på vegen, noko som passar for meg!

Treninga mi blir periodisert,
det vil sei at eg he ulik intensitet og mengde på treninga ettersom hør eg æ i sesongen.
Sjav om "Bislett 24timars løping" stænd i kalenderen om allerede 6 vikur, æ eg i ein roleg treningsperiode.
Sesongen he vøre ganske lang, og ca 3kg musklar eg bygde upp i løpet av veten æ burte.
Dænna vikas trening, i vike to ette ironman-konkuranse, æ det kun roleg træning som gjell.
Kroppen he lyst te ut å springe - mæn eg fær sø gruleg fort trøbbel mæ halsen,
sø eg hell att te eg kjenner at musklan he kåme seg (då he ændleg ti te vaske hus..:-)
Roleg æ bokstaveleg meint roleg -
kvør dag æ eg ute å gjæng, tur mæ bikkja i skogen æ favoritt!:-)
Åssø æ det ca15 armhevingar hell sit-ups kvør gong eg æ på do... :-)
Detta æ ei slik vike eg ikkje skriv timar
(- fe eigentleg tel eg ikkje detta som trening, det gjæng i kategorien "bevegelse").


Neste vike æ planen å legge inn nokon løpeøkter, auke intensiteten
(å få nokon timar i treningsdagboka).
Åssø æ eit ana mål - å få på plass ei svømmeøkt i vika. :-)

Ingen kommentarer: