lørdag 30. oktober 2010

Litt fleir km i treningsbokji

RØTANUTAN



Røtanutan, he du hørd fe artig navn? Skulle ha vøre der mykje jamlegar bare på gronn av navnet!!:-) Mæn det æ ikkje mange gongur eg he vøre der, å i alle fall ikkje på føtan.
Mæn mæ strålande sol, vindstille og ein god del fryse på mark - då æ det sø lett å vera ute på dæn lokale "vidda" å kose seg! Trur bare eg he tekje turen rundt på nutane ei gong før - åssø nokon gongur på ski.
Høss lang turen blei i km veit eg ikkje, det va ikkje sø viktig hell!


Mæn eg va ute ette ein lang, bratt og fin tur! Å det fekk eg!!
Noko lokal vegbeskrivelse:
Når eg sto på ein nut åmafe øvre lega og fyri Stavsvatn (navn ynskast!!) å ha utsikt mot Røtanutan - såg eg stadar, der eg absolutt ikkje burde gange ned... Bratt - steinut og sleipt møseføre. Mæ sø mange maugleghetar av vegar heimivi att burde eg klare å halde meg burte frå dei brattaste områdi... Uppe på Røtanutan æ utsikten mot Vidhuskjeringi fantastisk, å sauetrøkki mange. Eg valde feil sti
Eg klara havne ned ei bratt renne - sklei på foi nevi - det gjekk bra det au! :-)
Turen tok ca tri timar og eg hadde tebakelagt ca 700klatremeter!


Elles æ eg nøk fenøgd mæ å kunne fokusere bare på å springe om dagen. Sia eg skø "springe" 24 timar i strekk - fokuserar eg veldig på å få mange km på beina.
(Sjav om eg veit at variasjon æ bra... Varierar mæ å vera både inne på mølle å mykje ute i terrenget - samt styrketrening på særleg kne, mæn au leggar og lår.)

Fredag 22.10: Veldig roleg tur.

Laurdag: Langtur te Røtanutan! 3timar

Sundag: Veldig roleg tur + styrke. Ca 6km 1t

Måndag: Fri (tendesar te sår hals...)

Tysdag: Roleg løpetur, sø flat som maugleg i Øyfjell. ca12km. 1t15min

Onsdag: Roleg tur på mølle. Ca 12km 1.15min

Torsdag 28.10: "Langtur" på mølle. Veldig fokus på puls, dæn skulle vera låg. Ca 17km. 2timar
(ændleg æ pulsen i samsvar mæ fart og "intensitet") Det æ for høg fart i forhold te 24 timars løp... Mæn mæ å ligge i "komfor" fart mæ nokon minuttar innimellom der eg gjæng - sø æ eg kanskje innafe noko som minner om ultraløping?

Detta bli då ei vike mæ ca 8,5t trening
(skø upp i timetal ændå eit par vikur fyri eg hell bjøndar å roe ned og eta meg upp!?:-)

Ingen kommentarer: