onsdag 10. august 2011

IM Regensburg 2011

Ændeleg ein start, og ændeleg mange ting som gjekk "rett veg"!
Målsetting va ca 11 timar på ein knakande god dag, og alt under 12 timar ville ver godkjent - tii i mål blei 11.38.35!:-) På ein slik dag - va eg fult i stand te sjå svært lukkleg ut når eg sprang i mål!:-)
Eg va rørt lykkleg når eg
sprang upp dæn blå
løparen i år! :-)


Regensburg va vakkert! Sol, god stemning i byen, strålande hotell - mæ mange ivrige og spente triatletar, ændleg tid te lesa bok, værmelding som løva 20 grader og lett yr + vindstille sundagen og gøtt selskap i Morten Storli, gjor uppladningi framifrå hyggleg!(Andre norskar va jau au te start, mæn eg ha gjort dårleg arbied i å finne ut kvæn eg kunne "hænge" meg mæ...) I ettertid ser eg at uppladning og høss stor dose mæ god energi ein fær mæ seg dei sænste dagan fyri ein start - he veldig mykje å sei under sjave konkurransen! Der bli langt mindre "tungt" å tenke på når ting buttar - lettar å finne ting som æ bra!

Å vakne upp sundag morgon/nått te regn mot ruta - va ok, det kom jau te gjeva seg utivi dagen (eg va sikker på det) - og hell 20 grader og litt regn - enn 30 grader som æ altfe varmt!:-)

Fyri start og tii me fekk i sykkelområde, va planen å rydde rundt sykkeln, pumpe dekk og setta på plass flaskur og mat... Litt uroleg blei eg då eg ikkje fann sykkeln min -på noko som eg trudde va start nr mitt - 341, fann ikkje sykkeln på start nr 431 - som eg længe trudde va start nr mitt - hmm, dårleg start på dagen!! Eg fann jau sykkeln min, på start nr 441 - ein snedig/teit plass å seta sykkeln - eg æ då heilt enig i det, å det æ nok bare min eigen feil,eg dobbeltsjekka ikkje då eg fekk hjelp te seta sykkeln på rett plass dagen fyri! Uansett kl 06.38 sto eg fremdeles å pumpa luft i dekka - og hadde våtdrkata i ein pøse ved sidan av meg... I dokø kl 06.52 kom Fred Arthur forbi - sia eg va litt uppskaka pga detta mæ sykkel på feil plass, - ha han god evne te roe meg ned, eg kunne då sikkert sjå burt i frå fleir "uhell" dænna dagen! :-) Eg valgte augeblikkleg å tru at han ha rett! :-) Tusen takk Fred A!!
Trur eg va tredje sist ned te stranda - mæn ha to min på eg og fekk mæ meg nasjonal-sangen! Ved å ver sø seint ute - såg eg at gårsdagens planen om å stille meg te venstre i felte va ein ide som samtlege andre au hadde tenkt - sø eg stilte meg heilt te høgre og ha plenty av plass! Starten gjekk og det va fullstendig kaos - dei fyste 300m va meste ein kamp om å få løv te få høvue upp søpass ofte at det va maugleg å puste litt...Ellers va eg dytta og pressa mykje under vatn... Fint mæ slike kaotiske meterar - eg bestemte meg fe svømme det eg va god fe upp te vendig, fe å bli "kvitt" røkla. Svømte det eg va god fe - nesten heile vegen, måtte det. Fordi det va ein bak meg som stadig svømte bryst og som gjor ein solid innsats i å prøve å slå meg ned kvør gong eg "slappa" av litt... Dei sænste 100meteran gjor eg alt eg kunne fe å riste han av meg, og svømetida blei ny pers!!:-)
UTRULEG TEIT å seta sykkeln på feil plass når der æ 2100
syklar (og start nr) å velge mellom...

Skiftesonun ha eg bare bestemt meg fe å bruke tii te å puste og ha det gøtt! Va ikkje rask, mæn glad!
Syklingi føltes bra, sø begeistra som eg va ette svømming knalla eg te frå start - eg kjente runde to kom te bli litt lang, i alle fall om både regn og vind heldt fram som på runde ein. Nokon parti på syklingi styrta regne ned, sø det va vondt å sjå - regndropane "skaut" inn i augo, ændå eg bruka brillur! Mæn eg valgte å læ te været og tenke intenst på at detta va supre norske forhold! Morten og eg ha jau planlagt at drømmevær ville ver regn og 20 grader! Sø det va jau bare å nyte! Flat æ sykkelløypa ikkje, kløkka mi påstænd 2200 høgdemeter - sjav om eg ikkje stolar fult ut på dæn, sø æ det ikkje flatt, og bakkan æ der dei! Trega litt på at eg ikkje ha tekje mæ lause kne - fe det blei litt kald og eg kjente tendensar te ørtlege kne... Mæn fremdeles energisk og glad, va lett å legge vekk ting som kunne bli trøbbel. Sjav om når det va som værst mæ regn og vind - kom tanken på å få meg ny hobby - som golf, frimerker, fotografering o.l snikande!
Eg æ kjapp te innrømme at treningsgrunnlaget på utesyklingi æ tynn - sø når marginane (som vær og vind) ikkje æ på mi side, sø æ eg ikkje sø veldig mykje bære enn detta på sykeln i år! Trur fremdeles at 5.30 æ gruleg innafe rekkevidde. Når løypa æ nokon km for lang og været ikkje æ heilt på mi side - då æ eg gøtt fenøgd mæ sykkeltid på 5.45!

Runde fire og jakten på andre
løperar hadde starta...
Åssø kom løpinga - som eg he vøre sø spænt på! Når eg sette frå meg sykkeln slutta det å regne, va litt usikker på om eg syns det va gøtt hell teit... Varme og løping he aller vøre ein god kombinasjon fe meg. Mæn no i skiftesona va eg fast bestemt på å tenke at eg æ marathonløpar - uansett vær! Å makan te start på løpinga - 1000vis av følk i løpya som lyfta deg fram, eg he aller upplivd makan. Det va bare sø MORO! :-) Magen ha vøre sø snill mæ meg og eg kjænte det kom te gange bra dænna vænda - eg va SIKKER på at det kom te gange bra mæ magen dænna vænda!! Dei to fyste rundane (halvmarathon ein) gjekk utruleg bra syns eg, eg hadde masse energi, sprang lett, ikkje noko vondt, ingen gnagsår, fantastiske kne, SNILL mage...
Mæn sø kom runde tri - som ergrar meg veldig - eg va nok ikkje flink nok te få i meg næring på runde to, i alle fall kom smellen - hardt og brutalt! Eg fekk mykje vondt, kjænte gøtt ette ivi alt som va vondt, gav meg lov te gå, gav meg løv te sita på do og slappe av... Eg va liksom tebake i gamalt spør der eg hadde mista trua på at eg va løpar - at eg IKKJE kunne springe marathon! Runde tri blei lang - irriterans at eg ikje klarte snu psyken - fe utpå runde fire va det slutt på spasering, det va like greit å jogge - mindre vondt enn å gå, eg burde klart å jogga frå stasjon te stasjon på runde tri au!!!! (Eg bruka alikavæl litt fe mykje tid på do på runde fire altsø - te å slappe av og jobbe mæ psyken - koma tebake i rett spør om at eg KAN løpe..:-) Dei sænste tri km prøva eg intenst å ta att ein ette ein, jobbe mæ å løpe lett - slik som eg he øva på! Dæn sænste km va bare sø LETT!!
Fekk uppløpet heilt fe meg sjov, GLAD og litt sinna på meg sjov... Eg burda klart å haldt tempo og koken på løpinga! Eg veit høtt fokuset skø ver te neste ironman!!! Eg KAN LØPE!!! :-)
Åssø takk t Morten - som gadd høyre på skravlinga mi etter målagang, slik skravlekjering som meg he mykje uppsamla ette 11timar og 40minuttar!:-)

KORT UPPSUMMERING:
Magen funka bra fe meg heile dagen - veldig positivt!! Eg ha mæ eigen drikke på sykkeln, det heldt i fire mil, tok imot cola ellers! Cola og gel... (Fekk nok i meg ein og ein halv bars og litt banan au på syklingi + litt niste som eg ha tekje mæ sjov!)
På løpinga va det ei flaske mæ eigen drikke, ellers bare cola og gel, prøva enegidrikk - mæn kjænte nesten umiddelbart at det ikkje va aktuelt! Eg tok imot næring på kvør stasjon...
Løpeskoa mine skø eg hamstre - høss længe kan solen på skoa holde?? Eg he ALLER nokon gong ungått gnagsår på løpinga, mine nye NIKE va FANTASTISKE!
Eg skø ta mæ lause kne neste gong det æ meldt temperaturar under 20 grader og regn... OG eg skø bruke ein god time hjå nokon som kan det - mæ å stille inn sykkeln...
Åssø va det dænna psyken på løpinga då - dæn skø eg jobbe mæ!
Eg kom i mål når det va lyst - det skø eg halde fram mæ!! :-)
Å eg he LYST tebake te Regensburg!!

6 kommentarer:

Silja sa...

Du KAN LØPE ja :-) Respekt sier jeg bare ;-))) Knallbra Marie og moro når ting funker!

Cathrine Claussen Mediaas sa...

Gratuelerer Marie! Du er sterk!

Sigmund sa...

Du er heilt super Marie,du har vilje av stål :-)

Alfred Johnsen sa...

Gratulerer - flott å lese at du endelig fikk et flott løp. Sterk prestasjon etter en tung vår.
Alfred

Marie Veslestaul sa...

TUSEN TAKK!! Når eg fær tænkt meg litt om, sø æ det nok ein bra prestasjon - tatt våren og store delar av sommaren i betrakning... Artig å sjå høtt som æ maugleg ein gong eg he fått inn mengdetrening ivi litt tid... :-)

Torodd sa...

5.47 på syklinga må vera knallbra! Det såg ikkje ut til at den var flat, heller - men sykla de til fjells? Regensburg ligg vel nede i det bayerske låglandet, går eg ut frå. Du har sikkert meir å gå på på løpinga, men dei to fyrste etappene tek eg av meg hatten for. Og såpass veit eg at det er ikkje mange som er like gode på alle 3 etappene. Sjølv er eg dårlegast på den fyrste, pluss at eg har lett for å "sikre" meg med for mykje tøy på syklinga - redd for å fryse. Vart ein del stopp på Axtri, men vanskeleg å unngå når ein må så høgt til fjells.