tirsdag 2. august 2011

Reiseklar, mål: Regensburg

Kun 4 dagar att - te starten på min ironman distanse nr 11, Ironman Regensburg!
Spent - veldig spent, nesten fyste konkurranse i heile år...Sykling og springing æ litt grugleding ivi. Svømmingi æ det mest stabile! :-)

Sjavsagt æ eg i form, og eg vi fint klare distansen i år au! Mæn eg he nok gruleg lyst te "få det te"!
Eg he lyst at magen skø funke, eg he lyst te svømme sø toleg rett retning på svøminga - sø eg slepp 400m ekstra lengde, he lyst te få te sykling i "flatt" terreng uten krampur og vonde kne og sø he eg VELDIG lyst te mestre springingi! Altsø mykje eg he lyst te, som ikkje he klaffa tilegar...:-) Og mæ søpass god erfaring som eg ettekvørt he fænje - sø burde eg klare kåma i mål mæ fleire av ynski ettekvørt! :-)
Eg skø passe på meg sjov på svømminga dænna vænda! Eg skø sjov sørge fe at eg kjæm te rett bøye te rett tid! (Ikkje dilte i hælan te nokon som ikkje he retningssans!!!)
Eg he ikkje hatt trøbbel mæ kne hell andre ledd i år - som gjer at det burde ver maugleg å tråkke flatt 180km sjav fe meg i år!!!
Eg he trent på å springe på full mage gjænom heile veten, trena rett ette frokost, fyrimiddagsmat, middag og kvelds - magen he takla presset bære og bære!! (Mæn mæ magen full av kjøtsuppe - va det ikkje særleg å springe intervall- sø det bli nok ikkje kjøtsuppe på syklingi i år i alle fall! :-)
Åssø he eg gjort ein innsats på løping dænna veten, eg skø tørre å satse litt hardare på løpinga dænna vænda! (Det må då mykje artigar å satse og gange på ein smell - fe sø å tusle i mål, enn å bare tusle heile vegen og ver pigg te springe dagen ettepå...?)

Målsetting
Svøming : 1t 30min (det æ inklusiv skifting!:-)
Sykkling: 5t 30min (pers mæ 20min - mæn no mæ friske og sterke bein!)
Springing:3t 55min (pers mæ 20min - mæ meir løpetrening enn før!)

Det si bli ca 11 timar (SOLID pers!! :-) Ny pers æ uansett målsetting, brukar eg meir enn 12 timar - æ det bare å gjera seg klar fe Barchelona i oktober!!:-)

GLEDAR meg VELDIG, kroppen æ lett og fin, dagens løpeøkt  va ein gedigen upptur!:-)
Eg skø prøve å springe, som eg aller he gjort før... Sø fær det hell våge seg om eg ikkje æ i stand te glise heilt i frå øyra te øyra mæns det stænd på!! :-)

6 kommentarer:

Silja sa...

Knallbra! Her spruter det av energi; jeg ble rent ivrig her jeg satt og leste!! ;-) MASSE lykke til; dette her blir MORO ;-))))

Espen Wagener sa...

lYKKE TIL OG GOD TUR!

Imiike sa...

Ååå ja, dette blir så bra, det.
Eg skal vera med i tankane, og her rigger eg og Helene til med PC og ironmanlive og heiar på deg, og det gledar me oss til!
Skulle jo gjerne vore med på turen, men det får bli ein annan gong.
God tur, og kos deg! :)

Torodd sa...

Lykke til, blir sikkert kjempeartig! Med nærmare 33 km/t i snitt på syklinga, er det iallfall ikkje noko i vegen med ambisjonane, nei! Men det er rett som du seier, skal ein vera med, så må ein satse. Du har trass alt 10 iron-distansar i røynslebanken din, og det er det ikkje mange som kan vise maken til!

Marie Veslestaul sa...

Eg tek te meg alle lykkeynska og skø hugse dei om det buttar!! :-)
Ekstra gøtt å vita at du og Helene sit heime å fyger mæ Imke! Skø gje litt ekstra fe det!
Åssø he eg litt tøff satsing på sykkeln - mæn eg trur eg he vøre veldig "romsleg" på svømmemålsettingi - sø håpar det gjæng upp!! :-)
Mitt store mål og støste usikkerhet æ målsettingi på springingi... mæn trur det æ tiden fe litt frisk satsing!! :-)
Skø legge iveg - glad og fenøgd!:-)

Alfred Johnsen sa...

Lykke til - håper du endeliig får det til å stemme denne sesongen :-)