fredag 26. august 2011

Start nummer 1 !

(Richard, eg låner bilde ditt)
Skø sjavsagt ha startnr mitt i glas og ramme!
I mitt aller fyste triathlon (Norseman 2005) fekk eg velge mellom nokon start nr. Eg va litt i sænste liten mæ påmeldingi (ca onsdagen - 3 dagar fyri sjave konkurransen.) Ette ein svært hyggleg tlf samtale mæ Bent O Olsen - blei me enige om at eg bare kunne stille upp i Eidfjord! Framme i Eidfjor, å bare litt seint ute - va der eit lite utvalg av "reservenummer", eg valde nr 100! Syns det va eit bra utgangspunk - å ver i 100 heile vegen! :-) Ellers hugsar eg nok ingen start nr... Start nr eg hadde under IM Regensburg lærte eg meg aller - sø eg blei jau fullstendig satt ut når eg ikkje fann sykkeln min - på noko eg trudde va start nr mitt... (Å ringde rundt te kjænte fe å forsiker meg om at eg hadde rett - ev heilt feil...431, 441, 341, 331 - eg hadde litt å velge mellom...)

På Trollveggen triathlon, fær eg eit nummer eg kjæm te hugse - nr 1! :-) Ikkje rettferdig - Når eg såg ivi startlista - æ der mange som burde hatt det talet fyri meg... Æ ivibevist om at eg kjæm meg te topps (- sannsynlegvis noko seinar enn andre damur!) :-)
Turen uppivi te Åndalsnes tek eg aller mest fe naturupplivelsen (i kalenderen min stænd det "ferie" dænna hægi her). Dænna turen tek eg au få møte att fleire kjænde (- Trollveggen va i utgangspunktet eit "veddemål" -mæn dæn andre "veddaren" kunne ikkje stille...)! Det æ litt "treningsstart/bakkepåminnelse" fe neste årets Norseman. Åssø eg he hørd sø MYKJE BRA om arrangementet. Richard æ ein fantastisk hyggleg, jamt blid (og erfaren) triathlet. Detta bli KNALL bra.
Bilen æ sø og sei pakka... Eg gledar meg ekstra te Trollveggen triathlon... :-)

2 kommentarer:

Silja sa...

Ordentlig DRONNING altså :-) Nr. 1 !! Knall! Kos deg masse og lykke til :-) vi heier på deg!!! Silja & Tim

Torodd sa...

Artig å møte deg att og prate med deg. Håpar de fekk ein grei biltur heim att - om enn lang! Synd med veret, som la ein dempar på det sosiale både før og etter løpet. Men du greidde deg jo kjempebra!