søndag 21. august 2011

Kretsmester! :-)

Sprang i sol laurdag, og ausregn sundag!
Her frå eit løp tidlegare - mæn det ser då i det
minste ut som eg spring!
Syns sjov eg Sprang bra på sundagen! :-)
Sø kom hægi der eg skulle springe 5000m på bane laurdagen og 8km terreng sundagen. He ikkje trent fart sia - ja når va det tru... Omtrænt 3 vikur sia! Laurdagen blei då au fyste ordentlege økt mæ puls på ca 14 dagar! Ikkje det, eg sit jau ikkje bare i sofaen og et is og potetgull og ser TV... (eg he faktisk ikkje TV - i alle fall ikkje antenne og kanalar...) Store forventingane te"god" tid ha eg i alle fall ikkje, skulle bare kåma igang mæ puls att! (No he eg kvilt meg i form længe nok!)
Sænst eg sprang 5000m på bane va i 2006 - då bruka eg ca 24.30, si i alle fall under det, dænna vænda! :-)
Trur løpet mitt va på det jevne, syns det va heilt ok å ver igang att - mæn he ingen planer om å springe 10000m på bane - fe eg fekk nøkk rundar på halve distansen! (eg syns nok at detta æ litt på grensa te kjedleg - mæn prøvde intænst å skuve unda slike tankar, og hell fokusere på at detta æ det på tide å bli god på! :-)
Blei klokka inn te 22.38 - i alle fall forbetring frå sænst gong, mæn ser eg he forbetringspotensiale! :-)
Sundagen og 8km terreng - det gleda eg meg te! Tri rundar i ljosløypa på Rauland - mæ upp og ned og upp og ned - det æ artigt! Sænst eg va der og sprang va au i 2006 - då bruka eg rett under 37min! Idag - som då hølja regnet ned og det va søylut og vått alle stad - ganske sugen løype! :-) Det som va artigt dænna vænda va at det va lagt inn KM i Telemark, og at der va fleire damur te start!! :-) Motivasjon!!
Eg knalla te frå start - og visste det kom te bli umaugleg å halde dæn koken i 8km - mæn det va jau artigt fe meg å sjå høss længe eg kunne klare å halde ei o-løpar dame og ei skiløpar bak meg...
Tri rundar syns eg æ perfekt! Fyste runden - lett, andre runden - snart færig, tredje runden - færig -gje alt! Som sagt sø tok eg litt væl hardt i te vera meg på fyste runden, når eg sprang dei 3 fyste km på under 11min - lattleg - eg visste ikkje at eg kunne det! :-) Syns løpinga funka bra, tenkte ein gong på at eg dagen fyri hadde sprunge 5km og at eg kanskje va litt sur i låra - mæn gav meg sjov forbud mot slike tankar - æ det nokon som træng springe - sø æ det meg, då kan eg ikkje fokusere på sure musklar frå dagen fyri! :-) Venta spent på tredje runden om damun kom ette meg i sænste bakken - mæn såg ikkje noko te dei - fe meg æ det MORO og eg va i stand te ta ut litt ekstra dei sænste 500m
Eit ARTIGT løp - og klokka inn på 32.24!!! (Mistenker at løypa neppe æ 8km!)
Kretsmester... (Haha - lattleg, eg som eigentleg "ikkje" kan springe! Og medaljen æ fin!)
Fe å vinne må ein faktisk kåma seg te start, det hjelper jau ikkje om der sit ein heil haug av gode løperar rundt om i sofakrokane!! Ein forutsetning æ å kåma seg ut og te start... Eg kom meg te start og fekk ein gedigen upptur mæ mitt terrengløp! :-)
NO æ eg KLAR te Trollveggen Triathlon!! EG GLEDAR MEG VELDIG!! :-)

Ingen kommentarer: