onsdag 17. august 2011

Restitusjon! :-)

NØYAKTIGE tider på IM Regensburg 2011 va:

Svøming: 1.13.54 (pers!)
T1: 05.02
Sykkel: 5.47.19
T2: 04.37
Springing: 4.27.35
Totalt: 11.38.35 (pers.)

Å eg va absolutt i stand te sjå glad ut når eg kom i mål.

"Utsikt" frå Smørlidfjøll - mæ Sakaris hængans frå bæremeisen! :-)

At eg onsdagen (tri dagar etterpå) va i stand te "springe" fjølltur mæ Sakarias i bæremeis i ca 4 timar æ eg nok mest fenøgd mæ! "Naboen" spurde om eg kunne leite ette geit som ikkje kom heim te mjåkking om morgonen. At eg då fekk ein tur uppom Smørlidfjøll og Solbjørfjøll - samt ein tur ned i Breidal og upp mot Stavsvatn (fe dei som æ kjænde..) og like blid, pigg og helsug - då æ eg fenøgd! :-) Ekstra sølten va eg nok. og åt konstant heile turen - mæn det va jau bare kos... (Bøllar, sjokolade, møltur, sågøtt, spikjemat...)

Åssø sjavsagt tur ette møltur - fremdeles mæ stakkar Sakarias i meis... :-) (Han kan gange sjav au altsø... Å fær løv te det - sø sant eg ikkje bjøndar å fryse - då må han upp i meisen att - åssø labbar me i veg sø gøtt me kan... :-)

"Treningi" ette Regensburg he nok bare vøre tøppturar /mølteturar og raske turar mæ bikkja. Viss balansebrett tel som "trening" he eg bruka det kvør dag ca 20min au... Sia eg he vøre sø mykje pjusk i sommar he eg bare bestemt meg fe å vera litt snill mæ imunforsvar...(Det vi altsø sei at turan mine æ gøtt plassert i sone ein! :-) )
No GLEDAR eg meg ta fatt på litt "ordentleg" puls att. Idag kunne eg gøtt ha tatt ei økt, mæn sparar det te imorgo... :-) Sparar nok litt ekstra energi te hægi att, då det æ Vest - Telemark karusellen mæ 5km løp på bane laurdag (kan ikkje sei det æ vill begeistring fe baneløping - sia eg jamt og støtt spring sø seint - mæn det bli snart bære...:-) ) og 8 km terrengløp sundag - som eg gledar meg te! Trur det æ fin uppladning te Trollveggen Triathlon vika ette! :-)

Gutten som æ stand te gange sjav - på Solbjørfjøll! :-)

3 kommentarer:

Imiike sa...

Å det er så godt når formen er god, og restitusjonen kjem av seg sjølv etter ein stor konkurranse!
Det var utruleg fine bilder av deg, både i "finish line" og på fjellet. Nå skal eg snart også legge ut meir molte-bilder, me må jo vise høss flott det er i Vest-Telemark - og heilt gratis er det heile i tillegg!
Er spent til 5000m på bane te laurdag. Eg hev nå "gløymt" å trene for det, men men, det er jo fort ivistått.
8km terreng dagen etterpå er eg ikkje så sikker på om eg blir med på.
Hadde skikkeleg bra tid første gong i 2008, og kjem vel neppe til å kome i nærleiken av den ;)
Men gleder meg til helga, då sjåas me! :)

Torodd sa...

5 km bane - 8 km terreng. Eg trur det er lurt å leggje inn ein del slike løp. Fordi dei er så korte, blir ein skjerpa på fart, samtidig krev dei ikkje veldig mykje restitusjonstid. Det er nok på løpinga du har mest forbetringspotensiale, for dei to andre etappene var knallgode. Men heile løpet var uansett til å ta av seg hatten for!
Elles har eg og eit Smørlifjell som eg ser om nokre gonger i året. Fyrst må eg sykle 17 km frå Fagernes, deretter jogge 2 km, så er deg der, 1140 moh!

Marie Veslestaul sa...

Du he rett Torodd - fokus æ løping - åssø få på plass fart. Då æ det supert mæ slike korte løp som "ikkje" krev restitusjon, som æ konkurranse og - mæ det hjelper te å auke skjerpinga kring fart! (Uthaldenheten trur eg eg skø takle...:-)
Haust og fine dagar æ som skapt fe fjøllturar - Smørlifjell og andre toppar!:-)
Imke - eg gledar meg te løp, kaffe og is etterpå!!(å skravle ændå meir om Regensburg og vidare strategiar!) :-)