onsdag 27. juli 2011

Laaaang triathlon

Æ du ute ette ei litt ekstra utfordring, noko utenom dæn vanlege; "Birken" og "Styrkeprøven"?
Og om ein si tenke at Norseman æ lett - sø kan ein trøste seg mæ; der æ mange former fe triathlon...
Sprint, olymisk, lang, ironman, dobbel ironman, trippel, 5 x ironman, 10 x ironman... osv osv
Sprint og olympisk æ heldigvis blitt litt "folkleg"! :-)
Ironman - distansen fenger ein liten % andel av kån. Trippel æ det væl ingen i Noreg som he begjeve seg utpå, tilegar?
Det pirrar meg nok litt - laangt baki der! Mæn det æ nok nokon år te...
Sø imæns eg let tanken langt baki der få tid te jobbe - sø gjer nokon andre noko mæ det.
To stykk væltrente og sannsynlegvis ikkje væl navla norskar stænd på startstreken te trippel i Lenshan...



Her gjæng det an å fyge dei på færda - som kan ta inne 58 timar!
(sø kan me jau sjå om det fristar...)

11,4km svømming i 50m basseng
540km sykling, rundar på ca 8,06km (67 rundar)
126,6km springing, rundar på 1,319km (96 rundar)
Fult maugleg å bli svimmel - håpar karane kåns beheld fatninga!
(Start fredag 29.juli kl 07.00!)

LUKKE TE  Hårek Stranheim og Thomas Brager Olsen! :-)

3 kommentarer:

Torodd sa...

Oj, modig gjort av Haarek! Eg visste at han er uthandande, men dette overgår vel alt anna som han også har gjort. Det overgår iallfall alt som eg kan tenkje meg å gjera! Takk for tipset, iallfall. Eg skal nok gå inn og sjekka ein gong eller to i løpet av helga. Sjølv nøyer eg meg med den knøttvesle "Kjerratlon" på Ringerike (0,5+5+5) laurdag, viss eg får smetta den inn mellom andre gjeremål. Lykke til i Regensburg!

Marie Veslestaul sa...

Hehe - eg syns nok au det æ modigt!! :-) Distansande æ jau ein ting (uthaldenheten...) - mæn at det heile foregjæng innfe eit sø gruleg "lite område" ha nok gjort meg gal - trur eg...
(Du æ væl ein av dei som faktisk ha vøre i stand te gjænomført noko slikt?)
Eg nøyer meg nok au mæ noko kort og hektisk dænna hægi - viss det passar inn! :-)
Åssø bli det spænnans mæ Regensburg, tusen takk fe lykkeynske! :-)

Marie Veslestaul sa...

Då æ dei gøtt igang! Svømmingi æ undagjort - no æ det 540km på sykkel! Der va ikkje mykje uppdateringar på heimesida, mæn på Facebook og hjå Fredrik Mandt æ der litt uppdateringar og bilde - fe dei som lurar! :-) Hårek ser (heldigvis) veldig pigg ut, når han æ klar fe syklingi! :-)