søndag 17. juli 2011

Sykling inne hell ute?

Mæ sø mykje dårleg vær og mæ sø mykje tid ihopes mæ sonen min (heldigvis) he mange av sykkeløktin blive inne - på trimsykkelen min (ette Sakarias-leggetid). Ganske harde og intense sykkeløktir på 1-3 timar (jevnt i hele vet, mæn eg he halde på i sommar au - når eg he vøre treningsbar)! Sjavsagt prøvar eg å halde på ein uteøkt i vika - bare fordi det må ein jau, ut å kjænne på vær og vind! Mæn eg syns sykkelformen min he vøre bære no enn tilegar... Eg he ikkje målt meg sjov upp dei brattaste bakkane ændå (som Imingfjell og Eidsborgkleivane) Mæn eg he jau sett solid pers både på tid og puls på 6 mils runden min - der eg he ivi 750 høgdemeter!
Åssø kom eg ivi dænna lille artikkelen som gjer at eg nok kjæm te halde på mæ innesyklingi mi (punkt nr 4):

http://home.trainingpeaks.com/articles/triathlon/minimalist-ironman-training.aspx

Det æ sikkert gamalt nytt - mæn fe meg va det litt uppklarande au... Inne syklingi mi æ nok meir intens og lett å regulere "hard" ivi længre tid, enn om eg ha vøre ute. I Øyfjell kan eg ikkje akkurat bestille sol og 20 grader - mæns derimot regn og 8 grader været æ ganske stabilt. Det TRENG eg IKKJE kvør sykkeløkt - det æ ikkje sykkelglegde ivi det! (Og eg trur nok at slikt vær æ litt hardt fe immunforsvaret mitt som ikkje æ det stødigaste). Mæns derimot ein bra film på dvd`en og jevnt trøkk i 2 timar inne - det syns eg æ ARTIGT!
Eg kjæm nok te halde på mæ det... :-) (og eg kjæm nok te kjøre ændå fleir ulike intervallar på trimsykkeln min)!

Gamal og GOD, eg sit sø GØTT på dænna rokken. (Sæta æ bytt ut då)...
Mæn det kan au hende at eg kostar på meg  ein spinning-sykkel i løpet av hausten. Viss nokon he tips om GODE spinningsyklar - der eg fær sæta langt nok fram mot styret - sø gje meg gjønne tips!! :-) 

Ingen kommentarer: