mandag 25. juli 2011

Framhaldande framgang

Sykkel-løypa i Regensburg! Fyste stigninga ser jau  bratt ut,
mæn he tru på at det ikkje liknar Imingfjell, hell Eigsborgkleivane..
Trening føles uvesentleg om dagen, samtidig sø føles det jau gøtt, ut å lea seg! Ikkje bare sita paralysert framfe pc`en og omgje seg av triste nyhetar - mæn ut å ver takknæmmelg fe livet (dæn "beita" eg faktisk æ sø heldig å få!) og ver i stand te utføre ting som gjer meg glad og håpefull!
Sø ser eg burt i frå dei tragiske hendelsane som he ramma "kånn" sø hardt - sø he eg hatt stor glede av træningi dænna vika! (Fe meg gjev det å lea seg ein fantastisk maugleghet te å la tankane fare - det gjev rom og tid te tenke.)
Det beste va eigentleg morgoøkti på fredagen - som gjekk sø LETT og løpeøkti på laurdagen som starta tungt og som løsna ette 40min og eg kunne bare gje på...:-)





Måndag: Styrke 30min og lett jogging, 1t
Tysdag: Styrke 30min og trimsykkel (intervall 5x 8min, sone 3-4 - 2min pause) 1t 10min
Onsdag: Fri (ikkje heilt mæ vilje... mæn det blei bare slik)
Torsdag: Langtur på sykkel, kjørte på ekstra i bakkane 3t15min (ca 85km), rett på løp ca 30min (20min ganske hardt), svømming på kvelln 30min
Fredag: Roleg løping før frokost, 1t30min (planen va sykkel på kvellen - mæn det utgjekk, då eg sat paralysert framfe pc`en og ikkje va i stand te lausrive meg...)
Laurdag: Terskelløping 1t15min (13km på ein time - det æ eg gøtt fenøgd mæ- der det heile starta litt tungt!) Trimsykkel ca 2t
Sundag: Fri (mæn va sø aktiv dag at det va "vrient" å putte inn noko meir...)

Spentspentspent på om det æ maugleg fe meg, allerede i år
å springe marathon på 3timar og 59min...?
Eg gledar meg te Regensburg. Eg he tru på upptur og eg he tru på at eg he fått litt meir dreisen på løpinga! Mæn he eg klara å behalde styrken på syklinga? Spent fordi eg aller he sykla sø mykje på trimsykkeln gjænom heile sessoneng før...(samtidig sø he eg ikkje tapa SØ mykje på utesyklingi.) Eg æ sjavsagt gruleg spent, fordi det ha vøre sø moro å vøre i stand te springe marathonen på 4 timar...
Kanskjekanskje eg kan klare det dænna vænda...?
Vika som kjæm he eg planer om å "roe ned" - skaffe meg solid iviskøt og "gire upp" mæ litt korte farts intervallar.

2 kommentarer:

Silja sa...

Dette lukter suksess!! Stå på; you can do it!! :-)

Marie Veslestaul sa...

:-) Eg æ sø SPENT!! Gledar meg veldig!! :-)