lørdag 9. juli 2011

Nydusja!!

Rett uttafe innkjørselen min! Det ser ikkje sø voldsamt ut
Mæn himmelen va øpen! IKKJE mobil/kamera vær -
tok bilde på veg inn att frå tur! :-)
 Ændeleg litt upptur! Krøppen bjøndar å bli i slag! Eg vaknar utkvilt, he lyst te trene - lyst te gjera ting og he iviskøt! Fyste vika på ivi ein månad - der eg he skrive treningsdagbok att! Det æ stas!! :-)
Eg he halde på ein langtur i vika - i grusomt langsomt tempo (ingen langtur i to vikur - då eg va på det mest skrale - mæn ellers ein tur i tempoet kroppen hadde lyst te!)
Mæn både førige vike og dænna vika her he eg vøre ute å jogga/sprunge langtur! Dænna vika blei det nesten to mil - frå garden i Øyfjell, runden i bygdi og ein løpetur te Åmot! I AUSREGN! Allerede ette to km kunne eg vri upp t-skjurta! Eg tok meg tid te vri upp trøya eit par gongur på turen - fe ho blei sø tung å springe mæ... Det va litt kosleg au tosse eg! Eg va sø full av energi og glede ivi å vera i slag att - at eg smilte heile turen! Tenkte stadig at det va ganske artig å vera nydusja under træning! Kjæm sjavsagt litt an på eigen form og temperatur ute - mæn te springing sø æ ikkje veret sø nøyet! Bare hive seg ut! Det æ ganske artig når ein fyst kjæm i gang! Åssø æ følelsen når ein kjæm inn att ette ein tur ute i "møkkaværet" relativt god!! :-)
 

3 kommentarer:

Silja sa...

BRA!! :-) Langturene dine er dobbelt så lange som mine ;-) jeg får kanskje snart ta fatt på prosjekt "løpe ordentlig lang langtur"!

Imiike sa...

Eg er heilt einig!
Ein løpetur i pøsregn kan vera forfriskande og morsamt. I alle fall så lenge temperaturen er ok.
Eg hugsar ein slik tur frå i fjor sommar i regnet, då rann det i strie straumar nedivi vegen, og eg måtte nesten le høgt, det var både komisk og artig å springe i vatn som kom både ovanfrå og nedanfrå og frå sida...
Godt at du er godt i gang igjen, det unner eg deg :) :)

Marie Veslestaul sa...

Når formen æ på upptur, ette nedtur - æ nesten alt moro att!:-) Å striregn va komisk!!:-)
Åssø treng eg litt langtur - he ikkje vøre god nøk te det tilegare - slik at det æ ikkje sø rart om eg he hatt trøbbel mæ å halde heile marathondistansen...