søndag 17. juli 2011

Inspirert! :-)

Inge Bjørn Utabjaa - start nr 178 på årets Norseman - hell seg i Øyfjell. Noko som æ svært bra fe meg. Fe han æ ivrig te træne... Han sænder forslag te øktir og inviterar mæ folk - det æ inspirerande - lettar å kåma seg ut og igang. Sjav om eg ikkje he dei støste problemi mæ å kåma meg ut på sykkel og løp - sø æ det dænna svømmingi då! Inge Bjørn veit råd - og han veit om vatn eg aller he svømt i (som hell ivilevlg temperatur - samtidig som det æ djupt og "langt" nøkk). Allerede fæje fleri øktir i vatnet enn eg kunne drømme om, ein sumar i Øyfjell... :-)

Dessa berømte elgane - som Sakarias og eg stadig æ ute fe å kikke på...  Me såg dei idag au!:-)

Eg føler meg som triathlet att - når eg både syklar, søm og spring, alle ting fleir gongur i vika!
No æ eg i alle fall inspirert og frisk. Full av futt. Nøye mæ å ta det mæ ro på dagar he fænje lite søvn, litt snillar mæ meg sjov på dagar der eg he jobba hardare både mæ slått og fjos. Åssø he eg hatt nokon fatastiske øktir - der sjav dei harde øktine he vøre iviraskande "lette". Og eg he hatt energi OG lyst te hive meg ut på ein ny økt på kvelln! Kanskje fordi eg æ frisk og hvøudet hæng mæ!? :-)

Vikas trening:
Måndag: Sone ein løp, 1 time + svømming, 40 min
Tysdag: Styrke/jogging tur m Skarias i meis, 1time + trimsykkel-sykling på kvelln m drag, 1t15min
Onsdag: Bakkedrag sykkel 3x8min, 1time
Torsdag: Styrke/joggetur m Sakarias i meis, 1time + styrketrening, 30min
Fredag: Langtur løp, 1t45min
Laurdag: Svømming, 40 min + trimsykkel-sykkel m drag, 50min
Sundag: Trimsykkel, 2t20min + løp terskeløkt, 1time

(Neste vikas fokus æ å få på plass eit par lange sykelturar og hurtighet på løpinga...)

4 kommentarer:

Silja sa...

Mye bra treningsøkter her!! :-)

Alfred Johnsen sa...

Flott å de at du er frisk og i full gang igjen:-)

Imiike sa...

Å treningsveka di ser veldig bra ut!
Det er moro å trene så mykje når kroppen er i form, og hovudet er med, og ein kan "boltre" seg med både svømming, sykling og løp.
Inspirerande, virkeleg! :)

Hm, nå er det lenge sida eg hev sett desse elgane, då er det på tide med eit besøk snart ;)

Marie Veslestaul sa...

Det føles FANTASTISK mæ upptur!!:-)

Åssø æ det mykje elg ute no altsø - Sakarias og eg he i "uppgåve" å halde dei vekk frå jordi te me he slege - dei (et og) drit sø masse... :-) Mæn dei fær ver i fred når dei he sø små rollingar mæ seg!:-)