fredag 1. juli 2011

Klubbmesterskap! :-)

Sprint triathlon: 300m svøming, 15km sykkel og 2,8km løping.

Det blei væl årets fyste triathlon det... Jammen på tide!! :-)
Eg svømte sø fort (like fort som Brita C. Mustad) - sø då va liksom jobben min gjort. Der va lite krutt og kraft i beina - va liksom ikkje noko fart å finne i kroppen! Det æ fyste økti mæ fart og puls sia 28.mai, sø det fær vera ok gjennomføring - sjav om eg håpar på litt bære fartsfølelse både sykkel og løping om eit par vikur!:-)
Mæn ein gruleg fin liten time mæ sosial trening! Resultatlister og nokon ord om mesterskapet fin ein her:

http://hoppestadlekene.blogspot.com/2011/07/vellykket-klubbmesterskap-og-fest.html

Ser fram te neste leik på Hoppestad! Det æ gruleg kosleg gjæng!
(Åssø æ det klart eg treng revasj når både Trond Boge og Hårek "knuser" meg på ein slik måte...:-) )

2 kommentarer:

Silja sa...

Så gøy; uansett om du ikke har hatt de optimale forholdene siste tiden, bra at du var med og hadde det litt gøy også ;-)

Marie Veslestaul sa...

Det va veldig moro!! Artig mæ puls og fart - svært uhøgtidleg sammen mæ andre!:-) Grilling og kake æ supert!
Det æ veldig sant - hugse på (fe meg sjov): eg æ faktisk mæ fordi det æ GØY (- ikkje fordi det skø ver sø gruleg alvorleg og ein dommens time, som syner høss eg trænar feil!!)