tirsdag 28. februar 2012

Englar i snoen...

Nei - det æ ikkje Martah`s englar, hell joleenglar som - litt forsinka, he dala ned bak skjul...

Digg puddersno!! :-)

Englan lagar eg sjov, ette endt rulle-økt... :-) Åssø he eg ikkje bevis på at eg spring ut i snoen i bare ondeklæi og ull-løddar fe å lage englar, mæn det æ det eg gjer... Det æ forfriskande!:-) Sia Texas he rykte fe å vera varm mæ høg luftfuktighet, he eg det varmar enn eg vanlevis likar når eg sit på rulla... Å det bli høg luftfuktighet ette ein time, då rænn vassdampen nevi glaset... (Då syns eg det æ løv å ha glytt på dynni - sø eg ikkje "druknar" ;-) ).Svettingi, (eg rænn nesten burt når eg sit på rulla) fær ein brå og brutal støpp, når eg hiv meg i snoen ettepå! :-)

Stutt uppsumering av dei sænste 14 dagan:
Ette å ha hatt ein fantastisk frisk periode, kom det ei liti vike mæ litt gruff... Det æ heilt greit, og det gjekk fint å ta det æ ro... Tok tri heilt træningsfrie dagar. Ettepå he eg trænt roleg i nesten ti dagar, (nesten bare roleg) - og kjænner eg æ klar fe å gje på litt att! :-)
Litt ana beveglese va au lagleg å putte inn i ein roleg periode. Lånte Telemarkski fekk testa seg på ordentleg att... Snakk om å få te fantastisk tryn! (Og svært magne "ænglar" i snoen!! :-)
Time ette time mæ spark... Løgleg!! :-) Mæ litt vekt frampå sæte, bli ein varm når ein sparkar/spring motbakkar!! Samt litt snomøking av tak, gjer jau at ein æ i beveglese... (GLAD bevegelse - jepp, uthaldenhetstræning - jah, fartstrening - nope!)

Både ski, spark og snomøking æ energi i slikt vær!! :-)

Sia eg no æ "i gang att", Syns det va sø hyggleg at "Mesternes mester" bjønda att på NRK, sø fær eg inn dæn faste timen min, mæ hyggleg nett-tv underholdning og full fart på rulla! :-)
13 vikur he eg att, te eg skø ver klar i Texas, og sjav me eit par-tri vikur mæ noko alternativt, æ eg æ i rute, te få ein ny flott IM dag! :-)

Ingen kommentarer: