onsdag 8. februar 2012

Eplepai!! :-)

Bare få i seg nøkk mat, sø va eg i gang att!! :-)
Kroppen min æ eigentleg fantastisk snill og grei mæ meg om dagen!
Skulle bare mangle om ikkje eg fylte på nøkk drivstoff...
Sø hægas rednig blei eplepai, og eg he kunna tatt fatt på øktene mine att! :-)
Det he vel og mærke gjænge roleg dessa dagan, mæ dvd`ar på tv`en og koseturar på rulla!
Mellom ein time og to, og sø he eg i kvør økt  tatt eit drag hell to, på ca 4min, der eg trøkker te det eg kan... (Pluss dessa vanlege styrkeøktene mine, som eg he to gongur i vika. Ein time, sundag og onsdag-kvellar!)

Haha - eg syns mønsteret på trøya va sø kult, ette ein liten halvtimes sykling...  :-)

Eg æ ingen bakar, hell kokk, mæn dænna eplepaien æ suveren!
Lag dæn fyri du stikk ut på dagens økt, gled deg ein time (hell to, hell ein halv time...) te du skø inn å steike kake...
Lett å finne på orsakingar te ver ute, i slikt vær! :-) 

Skjer to eple i småbitar og  ha i bøtn av ei form
(Kanskje litt rusinur og netar, viss du likar detta...)
Sø smuldrar du ivi deig, laga av
ca 100g mjøl
(Ein "kvørdagsvariant" kan ver å bytte ut mjøl mæ havregryn, som du kjører sammen mæ det andre mæ hurtigmiksar..)
ca 100g sukker
ca 50g smør

Steikarst på 200g ca 30 min...
Utruleg gøtt...

(og her burde det vøre eit fristande bilde av rykande varm eplepai, mæn eg åt dæn upp, fyri eg rakk finne fram kameraet...:-) )

3 kommentarer:

Silja sa...

NAM! :-) Godt du holder fint driv!!

Torodd sa...

Flott mønster på trøya, ja! Du kunne stille ut bildet som kunst og kalle det "Sveitt batikk".
Trenar du styrke på golvet heime? Har du apparat av noko slag? 2x1 t i veka er mykje, det krev stor variasjon. Sjølv trenar eg 2x30 min styrke i veka på Valdres Treningssenter (700 m unna der eg bur) og synest det er ganske mykje. Viss eg ein sjelda gong trenar styrke heime, kan det vera etter ein dvd eg har med øvingar for stor ball (75 cm). Eller til Yngvar Andersens 30 minutts program som ligg på sidene til NRK Puls.

Marie Veslestaul sa...

Eplepai æ digg!! :-)

Å reel tid mæ styrke æ nok ca 2 x 45 min! (Mæn eg he litt slik styrke-kvør-gong-eg-æ-på-do-øvelsar - sø det bli nok minst to timar i vika!)
Eg he træning på det lokale grendehuset to gongur i vika. Me he øvelsar (nesten) uten vekter. Ca 10 - 12 ulike øvelsar. Litt variasjon frå sundag til onsdagsøktene! Noko cross-fit øvelsar og nokon øvelsar tatt frå Pusl på NRK!
Me bli ikkje "sterkenils" på dæn måten, mæn eg syns det hjelper veldig forebyggande på skader... Kne og andre utsatte ledd he vøre kjæmpe fine, ette eg bjønda mæ regelmessig styrketrening!