fredag 3. februar 2012

Døbbel lykke! :-)

Januar he vøre ein ekstra god månad fe min del. Mykje energi, lett og glad! Lett å ha lyst te træne, og krøppen taklar træningi bra!
Sø he eg slike fantastiske dagar innimellom! Energien boblar og det æ bare å gje på og gje på!!
Me liver no i eit pudder-eventyr! Noko alle set pris på (trur eg)! :-)

LYKKE!!! Slike dagar æ energi!

Sø dagens god økt nr ein, va topptur! Mæ ski på føtan, sno i nakken og sol i fjæset! SØ VAKKERT!!!
Ikkje sø gruleg langt, mæn mæ puddersno te livet, bli jau turen upp noko tung... Ikkje gadd eg bruke fancy utstyr hell, bare eit par "telemakrski" frå det førre årtusen...:-) Lange ski, mæ stålkant... Haha, god og varm uppivi når føtan må lyftast sø høgt fe å kåma ivi snoen og framivi! :-)

VAKKERT! :-)

Dagens upptur blei løpeturen på kvelln! Eg va eigentleg litt sigen... Skulle bare ut å ta "runden" for å teste nye piggskoa mine... Å det va sø MORO!! Eg skulle ha skaffa meg piggsko tilegar!! Eit par knall rosa Icebug, Anima-L BUGrip... LYKKE! Eg la inn ein 7km runde som uppvarming og kjørte 4 x 1,2km motbakkeintervall! Det va sø moro å få tak og føle framdrift, sjav når eg sprang på is og snodekt veg! 

(Viss eg legg te, at dænna dagen møka eg sno av taket au, i nesten 2 strake timar, kan eg væl nesten kalle det trippel lykke? ) :-)

4 kommentarer:

Silja sa...

Fantastisk ;-) Intet mer å si: fantastisk ;-)))

Marie Veslestaul sa...

LYKKE!! :-) :-)

Alfred Johnsen sa...

Nydelige bilder - enda nydeligere å lese. Flott at du holder deg frisk.

Marie Veslestaul sa...

Takk, Alfred! Eg æ sø GLAD fe at helsa he vøre sø snill mæ meg! :-) Eg he kanskje vøre litt snillare mæ kroppen...:-) Ser ut te å vera Svært lurt!:-)