tirsdag 28. februar 2012

Jogge te jobb

Der finnes dei dagan som æ heilt greie, dei dagan der dørstokkmila æ uendeleg, og dei dagan som æ fryd og glede! Dagen i dag va pur lykke!! Å jogge te jobb æ ganske vanleg... Mæn fe meg æ det ikkje vanleg mæ dagar som idag! Tænk å kunne jogge te jobb - i februar i plussgrader, sjå soli stande upp, ha vinden i ryggen, og energien i kroppen! Konge start på dagen! :-) Heim att måtte eg legge att jakka, og sprang mæ supertrøya tekt upp på arman - og sang "leva livet..." sammen mæ Åge fe full hals og gliste frå øyra te øyra...
Hugs å nyte dagan!! :-)

På veg heim frå jobb måtte eg "jobbe" fe å finne nok is på kanten av vegen -  te å springe på...

Eg æ SØ fenøgd mæ Icebug skoa mine... På morgonen sprang eg støtt -  på stålisen. Uten "stive leggar" sprang eg mæ gøtt feste upp og ned bakkar!  Heim att hadde eg godt grep i sørpa og hang gøtt om eg måtte velge kantar som va litt skrå. Lett å velge å finne is, slaps, sno og grus - framfor  asfalt. Eg fekk litt "dårleg" samvittighet av å springe på asfalt, når eg kjænte høss piggan greip tak i underlaget...

"Åååå - leva livet....."!!! 28.februar kunne eg springe i kun trøye - som eg te og mæ drog upp på arman... :-)

Snofrie vegar, fyri mars...
Planen æ å jogge ein dag fram og tebake te jobb i januar, to dagar fram og tebake te jobb i februar, tri dagar i mars og fire dagar i april... Januar og februar æ i boks, mars og april burde gå lett!! :-) (Det æ ikkje langt, det handlar meir om organisering om morgonen... Mæn eg fær gode to mil på beina, når eg æ væl heime att!:-)

3 kommentarer:

Silja sa...

Så bra ;-) Ordentlig løpelykke ja ;-)

Marie Veslestaul sa...

Veldig Løpelykke!! :-) :-)

Imiike sa...

Herleg!
Ja eg syntest du nevnde "piggsko" sist du skulle koma hit, og eg stussa litt, men nå ser eg at det lysar i knallpink på føtane dine på det eine bildet...
Oj oj , du må nok legge ut eit lite nærbilde av desse, tenker eg :)

Utruleg kjekt med bar asfalt å springe på, og det i februar, ikkje så ofte det skjer.
Kos deg på løpeturane dine! :)