tirsdag 15. februar 2011

Fleir spørsmål om intervall! :-)

Sia førige innlegg om intervall, he eg gjort nokon små endringar i forhold te pausene.

Eg he prøva å gjort pausene mellom draga - mindre aktive og nå ein lågare puls - før eg gjæng i gang mæ nytt drag. He kjørt ei økt mæ 5 x 8min, mæ to min pause - dænna vænda på "spinningsykkelen"... Pausa æ grei - pulsen ned i 136 mæ lett spinning!

Mæn noko eg he lura på længe æ; æ det litt rart at eg ikkje fær sø høg puls når eg syklar - i forhold te løp og ski? Eg tråkka på alt eg hadde - sikkert litt tungt og cadens på 40-50...? Å uansett høss eg stræva blei maks puls "bare" 181... (Snittpulsen på draga ligg rundt 177-179) Detta æ ikkje nytt og eigenlteg va eg litt stolt - sia det æ længe mellom kvør gong eg fær sø høg puls på sykkel - uansett om eg æ ute hell inne, i slake motbakkar, om eg syklar Eidsborgkleivane hell, om eg syklar alt eg klarar på f.eks Hoppestadleikane(20km i variert terreng)... Mæn æ det nokon logisk forklaring på søpass ulik makspuls på sykkel og løp/ski?


Eg he sjov tenkt tanken - at det bør jau ha noko mæ "total belastning" å gjer... På løping og ikkje minst på ski brukar eg jau mi eiga vekt (og meir musklar rundt om i kroppen) i forhold te når eg syklar. Eg he "økonomisk" sittestilling på sykkelen og særleg i tempobøyla. Eg veit jau at når eg sit i tempobøyla slit eg veldig mæ å få pulsen høgt upp uten å bli "stiv" - samtidig som det ute på sykkel gjev ganske god fart (- i forhold te treningstimar...) Pulsen på sykkel bli sjavsagt høgar når eg reiser meg opp fe å tråkke ordentleg te - mæn samtidig ikkje i nærheten av løpepulsen.


Eg he lese litt og ekspertane strides jau litt - fe eg kunne lese at viss du va syklist og hadde halde på med sykling lenge burde dette utjevne makspulsen på sykkel kontra løping... Løping æ ikkje mi greie (sjav om eg no øvar jevnleg! :-) ) - og sykling he eg halde på mæ langt længre enn løping... Trener eg då feil på sykkel?

Å he det eigentleg noko å sei i dæn store samanhengen? :-)


Ingen kommentarer: