tirsdag 1. februar 2011

Skitur 1, 2 og 3 ! :-)

Syns eg æ gruleg heldig. Papa æ fantastisk snill, og lagar trikkeskinner fe meg. Han startar mæ inngangsdynni, frå huset i Øyfjell og he laga eit løypenett på ca 10km - på kryss og tvers - på eigendommen! Fint plassert æ dei, sø eg kan ta "rolege" turar, hell eg kan velge å springe intervallar i bakkane i jorde! Ordentelg artig, faktisk, sjav om eg ikkje æ sø ivibegeistra fe klassisk! (I alle fall æ eg ikkje ivibegeistra sø sant det bli eit ana føre enn reint blått... Sø innvikla mæ all dæna smørjingi...:-)

SKITUR 1
Fredag va eg ute på ein fatastisk stjernetur! Prøvar å få Sakarias i seng - slik at eg æ klar på ski, seinast 20.30! Vær og føre kunne ikkje bli bære! Vindstille, ca -2 og reint blått føre! Te å vera klassisk kunne ikkje hatt det bære! Full-lada høvulykt, og eg tok ein roleg tur! Snittpulsen låg på 140! :-) Dstanse veit eg ikkje - det va ikkje sø farleg, bare eg hadde det fint! :-)


SKITUR 2
Laurdagen, va eigentleg ein blåse-bort dag! Mæn det æ veldig artig det au!! Det hadde milna noko, sø eg måtte gå på rode - ekstra-lilla (ein favoritt på slikt føre!:-) Litt is, og mykje føykesno mæ litt varierande temperatur! (Noko av snoen va fremdeles rein blå, andre parti - i solhadd va der våtare sno og glattar føre!) Eg lædde ordentleg - når eg i dei værste vind-kasta sklei bakivi - sjav om eg - alt eg kunne, mæ armar,mage-rygg og bein prøva å i det minste stå stille!! :-) Sjav om det på ingen måte va Nordpolen, Grønland - Alaska hell noko slik, sø fær ein alikavæl følelsen av å leve!! DIGG!!! Eg målte ikkje kilometer dænna dagen hell - det ville bli litt urettferdig, mæ tanke på vinden. Ivi enkelte myrar - der det vanlegvis gjæng nevi - måtte eg no stake - og kjempe for i det heile tatt og kåma framivi! (Mæn eg glømte høss blåsans det va, når eg i motsatt retning blei tatt av vinden og fauk uppivi i motbakk! :-)
"SKITUR" 3
Sundagen kjænte eg at eg eigentelg ikkje va sø glad i klassisk alikavæl... Vindstille og ski som ikkje va smurt te føre...Sliten i arman va eg au, ette vindturen dagen fyri! Då va det gøtt soli skein frå skyfri himmel!! :-) Istan fe å slite meir på bakglatte ski - å få eit dårleg inntrykk av klassisk - forta eg meg heim, (ette ca 1time). Då pakka eg Sakarias inn i varme klæi og "truger" han mæ på aketur!! (Bjøndar å lure på om gutten kjæm te bli litt lat, viss eg absolutt skø gange rundt og dra på han heile tida? ;-) Mæn me hadde det gruleg moro, og eg tok av pulsbelte - sia eg eigentleg skulle ha ein roleg tur! Fe å dra ratkjokke i motbakkan mæ guten på, fekk hjarta te slå! :-) Ein storarta form fe træning!

2 kommentarer:

Silja sa...

Wow, en egen autostrada rett utafør huset!!! Genialt ;-) Det beste med skitura e at æ føle at æ leve, og jo meir vind, jo meir leve æ! D har sikker å gjøre me at æ vokste opp på ei forblåst øy med vind fra aille kanta...samtidig! Silja ;-)

Marie Veslestaul sa...

Autostrade rett uttefe dynni Æ genialt!! Kun tii eg treng fe å ta på meg treningstøyet - å sø æ eg rett i løypa!:-)
"The wind is your friend" blei eg fortalt når eg deltok på IM på Lanzarote i 2006 - akkurat då va eg litt usikker om det va sant... Mæn trivs bære og bære mæ det sitatet no!:-)
Å du æ eit råskinn Silja - kulsar ikkje sjav om det bli 20 blå å nordavind frå alle kantar!!