tirsdag 8. februar 2011

Lysare tider


Det æ fantastisk gøtt, no kan eg reise på jobb i noko som minner om dagsljos, og kan kåma heim att, og der æ fremdeles eit par timer fyri det bli heilt mørkt ute! Længre dagar, det likar eg - det gjev nøk meir energi og æ mæ på at eg føler meg friskar! :-) I alle fall he dæn sænste vika vøre bra i forhold te det å føle seg frisk!! Ændå eg he ikkje lege sø veldig på latsida! Fe ikkje veldig mange vikur sia, skulle eg eigentleg i forhold te trengingstimar/arbeidstimar og søvn lege sjuk idag... Åssø æ eg FRISK!! :-) Kanskje soneterapien hjelper??
Kanskje det he noko mæ at eg litt utpå nyåret au la litt om på kosthold?
Eg veit at magen min ikkje likar gøtteri - særleg ikkje sjokolade, e-stoffgøtt og lakris, dæn likar hell på INGEN måte fløteis og mjåkk generelt. Sø derfor he eg kutta heilt ut slike ting... Eg he gjort detta i havårsperiodar tilegar au - å kroppen min bli veldig glad - ette ein periode der gøtterisukkerbehovet he roa seg litt...:-) Eg satsar på å halde litt orden på høtt eg puttar i munnen te ein periode ivi sommarsessongen! Kanskje det æ mæ på å halde meg friskare enn i fjor? Det æ verdt eit forsøk!!
Vikas mest minnerike økt va ijår! Det kom sø gruleg mykje sno ijår, sø dæn planlagte skituren min, blei erstatta av ein intens løpeøkt - te ein AEROBIC-time!! Eg he aller vøre mæ på aerobic før, (utenom litt tvang på skulen og litt uungåeleg show i stoga, når eg budde på hybel 2. året på videregåande. Sia ho eg budde mæ va instruktør...) Mæn detta mæ koordinasjon av armar og bein og rytme he virka litt skræmans på meg! Sia eg stadig prøvar å finne på ting som kan erstatte svømminga - kunne kanskje aerobic vera tingen?? :-)
Timen mæ fengade musikk og ivrig Emilie Aspelin som instruktør - va svært artig!! Tippar det va væl sø moro fe dei andre som va te stades å sjå mine evner innafe rytme og "kattemjuk" bevegelse... Der fantes ikkje koordinasjon på armar og bein i alle fall... Der va mykje bevegelse på beina og litt halvslappe armar som plutsleg va litt upp og litt ned - heilt motsett av dei andre i salen... Det æ ikkje øfte eg må konsentrere meg sø veldig fe å få trena ein time altsø! Mæn eg blei svett og høppa og spratt sø mykje eg bare kunne fe å halde pulsen igang! Åssø va det jau moro å trene sammen mæ andre, noko heilt ana enn det eg plagar!! Mæ eit par intervalldrag heim att ifrå fellestreninga på grendehuset + litt styrketreining kunne eg føre 2timar og 30 min i treningsdagboka ijår!
Te sammen frå førige tysdag he eg fått ca 6 timar på ski. Av detta he eg ca 1,5 time mæ bakkeintervall! Eg he løpt ca 2 timar og ein god time styrketreingin fordelt på 3 økter.
(Då hadde eg treningsfri onsdag og fredag pga jobb)
Det beste æ at eg fremdeles føler meg pigg og gledar meg te ny ski-økt imorgo! :-)

Ingen kommentarer: