fredag 18. juli 2008

RR frå NM i Stavern



Stavern å halv ironman distanse va liksom comebacket ette at eg blei mamma i januar. Utenom 105km lange telemaskkanalrittet som kun va ein nedtur va d ikkje mange konkurransane eg he vøre mæ på sø langt i år. Resultata he au vøre gruleg varierans.
Detta konne gange i alle retningar. På ein superduper dag konne eg sikkert karre meg t mål rett under 5.15.00, på ein dårleg dag, der magen slo seg vrang konne eg like gøtt klare å bruke ivi 6.30.00. Mæn å prøve å ivibevise seg sjov at tii ikkje si vera sø farleg, bare ha ein fin dag å få krøppen t å fungere på best maugleg vis, si vera d viktigaste - æ ikkje heilt lett...

Heldigvis he me fått testa våtdrakta UTE et par gongur fyri starten gjekk i Stavern, hellsø æ eg ikkje viar begeistra f slik førm f bading!

Meiningi va at eg si hænge på Hårek, noko som i førhøll t høss treningane he gjænge ikkje si vera d aller støste problemet. Mæn ette to svømmetak va svømmebrillun nedpå haka å Hårek burte. Sø eg prøva å bevare roen sø gøtt d lot seg gjera å prøva å finne ein lagleg rytme f dei 1900m som låg fyri. Eg syns fyste ronden gjekk veldig fint, fant ein rytme eg fint konne halde heile distansen. Når eg nærma meg sænste bøya kom eg på at detta æ jau trøss alt NM, d æ fult maugleg å gje på litt, sø dei sænste 300m va sø bra.. EG svømte febi følk.. D trur eg aller eg he gjort før!!

Væl på land såg eg d fræmdeles sto mange syklar att i skiftesona. Å hårek som stræva mæ å få på seg sykkel-sko`ne. Han ha altsø ikkje slege meg sø veldig! Mæn mæns andre he travelt i T1, sø brukar eg tii på..ehh, ja sei d? Ivi 3 min på å å få av våtdrakt å på mæ rette sykkelklæi. Trur d va længst tid av damun.

Jammen gøtt eg syns d æ sø moro å sykle då! Stavern æ nøkk d flataste sykkelrittet/etappa eg nokon gong he sykla. Æ ikkje der eg æ sterkast. Mæn d va moro. Ette fødselen he d ikkje blitt mange turane på sykkel ute. Spinning framfe TV`en, ja! Mæn lite ute. Mæn d æ sø moro å sykle ute! Tii gjæng fort, å f meg sø gjekk kilometerane fort au! Va ømla spent på høss "maten" kåm t strekke t på 90km. 3 puttar mæ nutridrikk, noko eg aller he prøva før, si vera einsate næringi på sykklingi f å unngå magetrøbbel på løpinga. D smaka gøtt å va lett å få ned, ikkje blei eg kvalm av d hell. Mæn 3 va nøkk ein f lite f meg. Ronde på ronde, mæ litt varierand vind. Fyste ronden gjekk ufrivillig noko seint. sammen mæ sænste ronden som planlagt gjekk litt seinar. Målsetting va rundt 2.40, å når sykkeltida blei 2.39 æ eg superfenøgd mæ d!

T2, ein ny omgang mæ fat. Lurar litt på høtt eg brukr tii t. Mæn eg kan trygt sei eg fekk att pusten å roa ned før løping!
Fyste ronden va heilt pyton, å eg tenkte detta kjæm t bli ein lang halvmaraton. tunge bein å vond mage. Mæn ette 3 km å ein runde i buskan va eg som et nytt menneske. Herifrå å inn va alt bare fryd. Eg kosa meg å hadde tid t "rø" mæ følk. Når d bli 5 rundar gjæng d jau litt i surr høss mange rundar dei andre ligg framom meg, sø dessa tri damun som va fyri meg trudde eg låg nesten ein runde fyri meg. Innte eg inn mot runding t min siste runde ser at to av dei jammen skø ut på sama sænste runden som meg. Fær upp dampen litt.. Mæn ikkje meir enn at eg kan smile alle dei 4 sænste km t mål. Inn t 5.17.32 ein STRÅLANDE upptur f meg!

(Å sø æ d sø moro når me kan gjera ting sammen.)

Hadde eg visst 3.plassen kun va 1.48 framom kan d nøkk hænde eg ikkje ha fata sø i skiftesonun, å tatt i litt ekstra på løpinga.

(Mæn neste år.. då fatar eg ikkje i skiftesonun!:-)

Stavern æ ein flott plass.

Ingen kommentarer: