onsdag 9. mai 2012

Snart pakka og klar... :-)


Ja, fe 19.mai væntar "Memorial Hermann Ironman" på meg! :-) Min12. ironmandistanse...
I varme Texas... Det bli noko ana enn sludd og sno og nullgraders føre!! Vanlegvis kjører eg på mæ  tøff målsetting, og bommar mæ ein time hell fæm - i feil retning! :-) :-)
Eg let meg ikkje plage sø veldig mæ det - sø eg hell fram mæ dæn tøffe satsinga! ;-)
Ca 1.30 på svømminga, 5.50 på sykkel og 3.59.58 på løpinga...! (skulle bli ny pers att det då... ;-) :-)
Mæn eg innrømmer fort, at toppformen, dæn skø ver i boks te Norseman - Texas æ bare ferie!!!
Høvudmåle æ som" vanleg" å prøve å springe/jogge/løpe/alt ana, enn gå marathon-distansen! Dvs slik rett i underkant av fire timar... 3.59.58 vi ver innafe målsettinga!! :-) Fe å få te det, skjønnar eg nøkk at eg må halde litt tebake på sykkelen - og ikkje kjøre på heilt frå start av... (OG det æ jau eit delmål - å disponere kreftene rektig!)

(Kjænner eg meg sjov rett, æ eg sø yr av begeistring ivi å ver færig mæ (overlevde) svømming at eg gløymer alt om løpesko som vænta seinare på dagen, og knallar te på slik burtimot maks... Gjæng sø på ein liten smell ette 120km - og treng litt tid på å kåma meg att... Når sø joggeskoa skø på, jæng det jevnt og fint te eg rundar 25km... Rullgardina gjæng sø ned, og eg gjæng mæ zoombie-uttrykk i fjæset og lurar på høffer i all værden eg gjer detta her... Te eg he stappa innpå nok sukker - ette ca 37km og fær veldig lyst te springe att... Sø spring eg lukkleg i mål - og he bruka 4 timar og 25 minutt på løpedelen...)

Å sia eg he sø mykje "erfaring" - skø eg gjer alt eg kann fe å endre på" rutinene"!! He i alle fall gjort ein innsats slik treningsmessig på å takle lengre løpeturar! :-)
Start nr æ 235, og litt heiing kan eg nok trenge!! :-)

http://ironmantexas.com/ kan kanskje biddra mæ litt uppdateringa på konkurransedagen...

Eg GLEDAR MEG TE TUR!! :-)

5 kommentarer:

Silja sa...

haha, fantastisk ;-) Knall på og ha det GØY! Om det blir veldisponert sykkeletappe eller full gass for deretter å få en liten knekk på løpinga spiller ingen rolle; dette er jo ferie sier du og på ferie er ALT lov ;-D LYKKE til med siste innspurt; må vel legge inn litt hvile her nå.... eller? ;-)

Imiike sa...

Åå du er så heldig om skal avgarde te Texas. Hugs å ta ein del bilde da!
Der kunne eg au tenkt meg å ta ein IRonman ein gong.
Og etter dette innlegget fekk eg plutseleg kjempelyst på ein full distanse igjen.
Både fordi eg har hatt eit par gode dagar treningsmessig, men også fordi du skriv så bra at konkurranseivern smittar over på meg.
Bra det :)

(Det blir kanskje Ironmanlive-overføring frå Texas på ironmalive.com? Eller? Det hadde vore artig. Men skal følgje med på deg uansett. Det blir skikkeleg motivasjonskick! )

Marie Veslestaul sa...

ALT æ løv på ferie!! :-) Lett å glede seg, veldig!! :-)
Eg he nok allerede roa ned, Silja, mæn håpar eg fær eit par kjappe og raske turar på beina, og eit par svømmetak i havet! :-)

Eg skø ta bilde, og dei havnar nok på bloggen!! :-) Kanskje eg kan friste flerie te ta turen...

Åssø Håpar sjavsagt at nokon sjekkar ut ironmanlive.com , i løpet av dagen... :-) Veit eg det, æ det litt lettar å ta i litt ekstra (- det bli trøss alt ganske seint norsk tid - når eg nærmar meg mål)...

Anonym sa...

Go, go, go:-)))

Annehj sa...

Jeg skal sjekke og prøve å finne deg :) :) Hvor seint er det her når du går i mål?